اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

اعطای گواهی نامه اهتمام به کیفیت به 10نفر از مدیران مدارس سراسر کشور

برای اولین بار در همایش روز ملی کیفیت، گواهی اهتمام به کیفیت به 10 مدیر مدرسه برگزیده از سراسر کشور اعطا شد.

اعطای گواهی نامه اهتمام به کیفیت به 10نفر از مدیران مدارس سراسر کشور

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت و اختتامیه چهاردهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران که در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، مدیران 116 مدرسه از سراسر کشور که در ارزیابی های برنامه تعالی مدیریت مدرسه حایز رتبه ممتاز شده بودند شرکت داشتند که برای اولین بار در حوزه آموزش، گواهی اهتمام به کیفیت به 10 مدیر مدرسه برگزیده از استان‌های، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، گلستان، همدان، کرمان، البرز، شهرستان‌های تهران و کرمانشاه، اهدا شد.

 

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه  وزیرآموزش و پرورش در این همایش اظهار داشت: ارتقای کیفیت مدرسه زمینه ساز ارتقای کیفیت جامعه در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود. به همین جهت اسناد تحول،  تحقق اهداف آموزش و پرورش با کیفیت را در گروی مشارکت و همکاری همه عوامل سهیم و مؤثر در حوزه‌های مختلف می داند.

به گزارش فارس، این جایزه ملی، امکان شناسایی دستاوردهای موفق سازمان‌ها را در زمینه بهبود کیفیت و معرفی آنها به دیگر سازمان‌ها به منظور الگوبرداری فراهم و در سازمان‌ها برای بهبود دائمی‌کیفیت، انگیزه ایجاد می ‏کند.

 

هدف از اعطای جایزه ملی کیفیت، ترویج، ایجاد انگیزه و فرهنگ‌سازی به منظور استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و به دنبال آن ارتقای سطح کیفی کالا و خدمات ارائه شده در کشور است.

 

گفتنی است؛ در تقویم رسمی کشور 18 آبان  به عنوان روز ملی کیفیت نامگذاری شده است که به دلیل تداخل با روزاربعین، مراسم آن در روز 30 آبان برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول