اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

اختصاص کامل فروش روز یکشنبه «انزوا» در سینما استقلال به کودکان زلزله زده کرمانشاه

به منظور همراهی با حرکت عظیم مردم ایران در همدردی و همیاری مردم زلزله استان کرمانشاه قهرمان، کلیه عواید فروش فیلم سینمایی «انزوا» در سینما استقلال (سینمای سرگروه) به کودکان زلزله زده اختصاص خواهد داشت.

اختصاص کامل فروش روز یکشنبه «انزوا» در سینما استقلال به کودکان زلزله زده کرمانشاه

به گزاری خبرگزاری فارس، به منظور همراهی با حرکت عظیم مردم ایران در همدردی و همیاری مردم زلزله استان کرمانشاه قهرمان، کلیه عواید فروش فیلم سینمایی «انزوا» در سینما استقلال(سینمای سرگروه) به کودکان زلزله زده اختصاص خواهد داشت.

با تصمیم پیمان جعفری تهیه کننده و گروه تولید فیلم سینمایی «انزوا» تمامی عواید فروش «انزوا» در تمامی سئانس‌های روز یکشنبه 5 آذر ماه 96 در سینما استقلال تهران به کودکان زلزله زده استان کرمانشاه اختصاص خواهد داشت.

در اطلاعیه تهیه‌کننده و گروه تولید «انزوا» در این خصوص آمده است:

به نام خداوند مهرآفرین

جهت همیاری با هموطنان زلزله‌زده استان کرمانشاه قهرمان، فروش کلیه سئانس‌های فیلم سینمایی «انزوا» در در سینما استقلال مورخ 5/9/96 به کودکان این بخش از سرزمینمان که بی‌سرپرست شده‌اند، اختصاص خواهد یافت.

امیدواریم تا با همراهی همه مردم و هنردوستان با این حرکت، روز یکشنبه شاهد باشیم تا در این شرایط و اوضاع سخت، گره‌ای هرچند کوچک از مشکلات کودکان عزیز زلزله شده باز شود و دوباره شاهد لبخند بر روی لبانشان و نور امید در دل‌های بزرگشان باشیم. وعده ما سینما استقلال تهران یکشنبه 5/9/96

تهیه‌کننده و گروه سازندگان فیلم سینمایی «انزوا»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول