اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

خدمت سربازی با فیلم‌های جشنواره عمار

سربازان آموزشگاه نظامی المهدی(عج) بابل روزهای خدمت خود را با تماشای آثار جشنواره مردمی فیلم عمار طی می‌کنند.

خدمت سربازی با فیلم‌های جشنواره عمار

به گزارش خبرگزاری فارس، سربازان آموزشگاه نظامی المهدی(عج) بابل روزهای خدمت خود را با تماشای آثار جشنواره مردمی فیلم عمار طی می‌کنند.

سید غلامرضا زین العابدینی مربی فرهنگی آموزشگاه نظامی المهدی(عج) بابل درین‌باره گفت: ارتباط ما با جشنواره مردمی فیلم عمار از دومین دوره برگزاری آن آغاز شد و تا امروز بیش از 50 فیلم در آموزشگاه نظامی المهدی (عج) نمایش داده شده است، برخی مربیان هم فیلم ها را برای نمایش در کلاس های خود دریافت کرده اند.

وی افزود: این آموزشگاه نظامی پذیرای سربازان دارای مدرک فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس است و در بخش فوق برنامه آنها به صورت میانگین هفته ای دو مستند از آثار جشنواره عمار نمایش می دهیم.

این فعال فرهنگی یادآور شد: از دیگر برنامه هایی که برای سربازان برگزار می کنیم تشکیل کلاس هایی در طول هفته است که در آن 10 مستند منتخب جشنواره عمار را به صورت هفتگی نمایش می دهیم، از جمله این مستندهایی که اکران داشتیم، «پایان غرور» و «پرونده ناتمام» بودند که با استقبال فراوان سربازان روبرو شده است.

مربی فرهنگی آموزشگاه نظامی المهدی (عج) بابل تصریح کرد: سربازان آموزشگاه نظامی المهدی (عج) بابل به دلیل اینکه تحصیل کرده هستند بیشتر به مسائل و موضوعات سیاسی علاقمند هستند، به همین دلیل، بیشتر مستندهای سیاسی را برای نمایش انتخاب می‌کنیم.

زین العابدینی در ادامه سخنانش بیان کرد: یکی از برنامه‌های ما برای سربازان پخش مستندهای 30 دقیقه‌ای است که بتوان درباره موضوعات آنها بحث کرد، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی، تفکر انقلابی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی از جمله این موضوعات هستند.

این فعال فرهنگی در همین باره تاکید کرد: فیلم داستانی «هنگامه» را درباره مدافعان حرم با اصرار سربازان، بارها نمایش دادیم که بسیاری از آنها بعد از مشاهده این فیلم به ما گفتند که نظرشان درباره نظام و انقلاب عوض و مثبت شده است.

زین العابدینی در ادامه سخنانش یادآور شد: در کنار اکران آثار منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار، در آموزشگاه نظامی المهدی (عج) فیلم های این رویداد فرهنگی و هنری را در پایگاه های بسیج و مساجد نیز نمایش می دهیم.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول