اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق اصناف بندرلنگه خبر داد

راه‌اندازی بازارچه مرزی بندرلنگه تا پایان سال جاری

رئیس اتاق اصناف شهرستان بندرلنگه از راه‌اندازی بازارچه مرزی در این بندر تا پایان امسال خبر داد.

راه‌اندازی بازارچه مرزی بندرلنگه تا پایان سال جاری

احمد زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با اشاره به عملکرد اتاق اصناف شهرستان بندرلنگه در هشت ماه گذشته، اظهار کرد: در خصوص کنترل قیمت‌ها و نظارت بر واحدهای صنفی در هشت ماه گذشته حدود 2 هزار و 400 بازرسی توسط بازرسان ما انجام گرفت که در طی آن حدود 80 جریمه و 220 نفر اخطار پلمب فاقد پروانه کسب را دریافت کردند.

وی افزود: از 220 نفری که اخطار پلمب دریافت نمودند، حدود 15 نفر از آنها اقدام به تشکیل پرونده جهت صدور جواز کسب نمودند و حدود 70واحد فاقد جواز کسب نیز پلمب شدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بندرلنگه کالای ملوانی را تنها مرز درآمد و منافع مردم از گمرک دانسته و خاطر نشان کرد: با توجه به همکاری‌ها و تصمیمات صورت گرفته توسط استاندار و مجموعه عوامل اجرایی در رابطه با موضوع کالای ملوانی، در شرف راه‌اندازی بازارچه مرزی یا به عبارتی بازارچه‌ی کالای ملوانی هستیم و با توجه به قرار گرفتن بازارچه مرزی در بازار مساح کلیه کالاهای ملوانی ترخیص‌شده از طریق گمرک در این بازار به فروش می‌رسد.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف کشور در پایان یادآور شد: با توجه به تعداد کثیر ملوانان که به تعداد 5 هزار نفر می‌رسد مصوب گردید که هر ملوان مبلغ 10 میلیون تومان و به تعداد 6 بار در سال می‌تواند حامل کالای ملوانی شامل موادغذایی و بخشی از اجناس برقی پر مصرف باشد.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول