اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز:

خواستار اجرای دقیق مصوبات هستیم/ از پلمب کارخانه ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز متاسف شدیم

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با اشاره به پلمب کارخانه ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز گفت: این شرکت به دلیل عدم واگذاری صحیح به بخش خصوصی و سوء مدیریت‌های صورت گرفته با بحران روبه‌رو شده است و خواستار اجرای دقیق مصوبات هستیم.

خواستار اجرای دقیق مصوبات هستیم/ از پلمب کارخانه ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز متاسف شدیم

کریم صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به پلمب شرکت ماشین‌آلات تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: امروز این شرکت با 200 نفر پرسنل پلمب شد واقعا جای بسی تاسف است که به جای رونق بخشیدن به تولید و اشتغال، شاهد بسته شدن یکی از شرکت‌های مهم صنعتی هستیم و  معیشت و زندگی 200 نفر پرسنل که مسئولیت تامین معاش خانواده‌هایشان را به عهده دارند، به خطر می‌افتد.

وی تصریح کرد: ما طبق مصوبات صورت گرفته در کمیسیون کارگری استانداری خواستار اجرای دقیق مصوبات هستیم نه اینکه شاهد پلمب کارخانه باشیم و مصوبه کمیسیون کاملا واضح و روشن در این خصوص است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نباید حقی از کارگران ضایع شود و شاهد تعطیلی واحد باشیم، گفت: نباید حقوق قانونی کارگران تضییع شود.

وی با اشاره به اینکه تبریز، یکی از قطب‌های صنعتی کشور بوده و شرکت ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی نیز، از شرکت‌های پیشرو در زمینه توسعه صنعتی و اقتصادی استان است، افزود: این شرکت به دلیل عدم واگذاری صحیح به بخش خصوصی و سوء مدیریت‌های صورت گرفته، با بحران روبه‌رو شده است و شایسته نیست که در دولت تدبیر و امید، چنین اتفاقات ناگواری رخ بدهد.

صادق‌زاده ابراز کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کرده‌اند، لذا از استاندار آذربایجان شرقی و معاونت سیاسی و امنیتی  استانداری، فرمانداری شهرستان تبریز و ریاست محترم دادگستری استان تقاضا دارم همچون گذشته در این مورد نیز اجازه ندهند معیشت و رفاه خانواده‌های کارگران به خطر بیفتد.

وی در پایان افزود: امید است با همفکری و تشریک مساعی سازمان‌های مربوطه، بحران صورت گرفته به نحو شایسته‌ای حل گردد و دقیقا مفاد مصوبات کمیسیون کارگری استانداری که با حضور مسئولین ذی‌ربط در امور کار و تولید و صنعت و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و ... انجام یافته، عملی شود.

انتهای پیام/ن/2346

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول