اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

میرزاده در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

وعده معاون زنگنه درباره عمل به مفاد دفترچه پذیرش دانشجویان صنعت نفت

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: معاون وزیر نفت تصریح کرد که این وزارتخانه درباره دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت دقیقاً بر اساس دفترچه پذیرش دانشجویان عمل خواهد کرد.

وعده معاون زنگنه درباره عمل به مفاد دفترچه پذیرش دانشجویان صنعت نفت

سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جزئیات نشست امروز بعد از ظهر کمیسیون را تشریح کرد.

وی با اشاره به حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این نشست گفت: آقای ستاری گزارشی از شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه داد و پاسخگوی سوالات اعضای کمیسیون در این‌باره بود.

میرزاده به حضور حبیب‌الله بی‌طرف معاون وزیر نفت در ادامه جلسه امروز کمیسیون اشاره کرد و گفت: اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت و نیز مدیران و مسئولان این دانشگاه نیز در جلسه حضور داشتند که پس از قرائت گزارش آقای محمود صادقی عضو کمیسیون درباره وضعیت استخدامی دانش‌آموختگان این دانشگاه، رئیس دانشگاه و مسئول نیروی انسانی وزارت نفت توضیحاتی ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: آقای بی‌طرف در نهایت تصریح کرد که هرجا در دفترچه پذیرش دانشجویان قید شده باشد ما براساس آن عمل می‌کنیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره زمان تقدیم گزارش کمیسیون درمورد تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به هیأت رئیسه مجلس گفت: منتظر تدوین گزارش نیم‌ساعته جهت قرائت در صحن هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول