اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چندمین بار

انفصال از خدمت استاندار همدان تکذیب شد

روابط عمومی استانداری همدان پیرو انتشار شایعاتی در خصوص ابلاغ حکم انفصال از خدمت نیکبخت استاندار همدان، با صدور اطلاعیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد.

انفصال از خدمت استاندار همدان تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امروز در فضای مجازی شایعاتی در خصوص ابلاغ حکم انفصال از خدمت به مدت 6 ماه به استاندار همدان در حال انتشار است که روابط عمومی استانداری همدان برای چندمین بار این موضوع را تکذیب کرد.

متن این تکذیبیه به شرح زیر است:

در پی انتشار مجدد شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر صدور رأی انفصال از خدمت استاندار همدان توسط دادگاه تجدیدنظر به اطلاع می‌رساند مطلب مذکور کذب محض بوده و در گذشته هم توسط این اداره‌کل تکذیب شده است.

گویا افرادی منفعتشان در ایجاد فضای شبهه‌آلود برای رسیدن به اهداف خاص خود است و هر چند روزی یک‌ بار این شایعه کذب را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

لازم به ذکر است، این شایعات نمی‌تواند مانعی در خدمت‌رسانی مسؤولان در استان ایجاد کند.

از رسانه‌های استان انتظار می‌رود از انتشار اخبار کذب و غیرواقعی پرهیز کرده و سعی کنند اخبار را از طریق مراکز رسمی و قانونی دریافت کنند. ضمناً حق استانداری برای پیگیری حقوقی ناشران این اخبار کذب، محفوظ است.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول