اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیأت‌ علمی دانشگاه امام حسین (ع):

خواص بی‌بصیرتی که مقابل ولایت ایستادند ببینید به چه روزی افتاده‌اند/ هنوز هم عده‌ای در داخل برای کدخدا غش می‌کنند

عضو هیأت‌ علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: چرا مسؤولان ما قدر ولایت را نمی‌دانند؟ در داخل عده‌ای خواص بی‌بصیرت در مقابل ولایت می‌ایستند و البته می‌بینید که به چه روزی افتاده‌اند.

خواص بی‌بصیرتی که مقابل ولایت ایستادند ببینید به چه روزی افتاده‌اند/ هنوز هم عده‌ای در داخل برای کدخدا غش می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، علی محبوبی در مراسم گرامیداشت روز بصیرت در شاهرود گفت: فتنه‌گران در سال 88، انتخابات را بهانه قرار دادند تا اصل نظام و ولایت‌فقیه را تحت‌فشار قرار دهند و این رکن اساسی را هدف قرار داده بودند.

وی با اشاره به دیدار پوتین با رهبر فرزانه انقلاب، خاطرنشان کرد: پوتین وقتی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کند، می‌گوید آنقدر این حال و هوا عجیب بوده و جذب رهبری شده بود که تا لحظه سوار شدن به ماشین کفش‌های خود را نپوشیده بود و یا اردوغان و همسر و دخترش که به ایران آمدند، به پابوسی امام رضا (ع) رفتند و بعد خدمت حضرت آقا رسیدند و رهبری را به‌ عنوان مرجع تقلید خود معرفی کردند.

عضو هیأت‌علمی دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به اینکه آیا ما باید ولایت‌پذیری را از سران خارجی یاد بگیریم؟ اظهار کرد: چرا مسؤولان ما قدر ولایت را نمی‌دانند؟ در داخل عده‌ای خواص بی‌بصیرت در مقابل ولایت می‌ایستند و البته می‌بینید که به چه روزی افتاده‌اند.

وی با تأکید بر بصیرت و یادگیری مسؤولان از مردم در این زمینه، عنوان کرد: در هشت ماه فتنه، به‌جز برخی از خواص، از ولایت پشتیبانی نکردند، اما مردم ما با درایت رهبری، در 9 دی حماسه‌ای آفریدند که دشمنان را منکوب و مزدوران داخلی آن‌ها را تسلیم کرد.

محبوبی با بیان اینکه اگر بصیرت در جامعه باشد مسیرها مشخص و کارها به‌درستی هدایت و راهبری می‌شود، ادامه داد: بی‌بصیرتی سبب می‌شود که گاهی یک شایعه تبدیل به یک تهدید بزرگ شود و همه افراد جامعه، از خواص و عوام درگیر شوند و در این کارزار عده‌ای رفوزه شوند.

وی، کارآمدی نظام را در خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد وحدت و ثبات در جامعه دانست و تأکید کرد: مقام معظم رهبری در تمام بیانات خود بر این موضوعات تأکید دارند و نسبت به تبعیت نکردن از دشمن و توطئه‌های آن‌ها هشدار می‌دهند، اما باز ما شاهد هستیم که عده‌ای دل‌بسته به آن‌طرف آب هستند و برای کدخدا غش می‌کنند.

تحلیل‌گر مسائل خاورمیانه با اشاره به اتفاقات رخ‌داده در منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: داعش را پرورش دادند که محور مقاومت را متلاشی کنند، اما سبب شد تا این محور معضو هیأت‌ علمی دانشگاه امام حسین (ع) مستحکم‌تر شده و بسیج جهانی اسلام شکل بگیرد و آن‌ها دچار انزوا شوند و اتحاد آن‌ها به‌هم‌ریخته و تنهاتر شوند.

وی ادامه داد: در یمن نقشه‌های دشمنان با شکست روبه‌رو شده و در سایر نقاط نیز این‌گونه است و امروز ایران نقش تعیین‌کننده‌ای در منطقه دارد و باید با توجه به این موقعیت، درست عمل کرده و اقتدار خود را بیش از گذشته نشان دهیم.

محبوبی با بیان اینکه این مردم پشتیبان نظام هستند، اضافه کرد: مسؤولان باید با قدرت و توان در میدان اقدام و عمل در حوزه داخل و خارج حضور یابند و مشکلات مردم را با توجه به نیاز کشور که مشکلات اقتصادی است، حل‌وفصل کنند و چشم امید به داخل داشته باشند و بدانند که الگوی جهانی هستند و باید اقتدار این نظام را حفظ کنند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول