اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران:

شهدای پلاسکو الگوی آتش‌نشانان هستند/ مقام شهدا در جامعه حفظ شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: شهدای پلاسکو الگوی آتش‌نشانان هستند و امروز باید مقام و رتبه شهدا در جامعه حفظ شود.

شهدای پلاسکو الگوی آتش‌نشانان هستند/ مقام شهدا در جامعه حفظ شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران، ظهر امروز همزمان با فرارسیدن اولین سالگرد حادثه پلاسکو، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان تهران، شهردار منطقه 20 و معاون فرهنگی شهردار منطقه 20 به همراه برخی همکاران خود با خانواده‌های دو شهید این حادثه، رضا شفیعی و بهنام میرزاخانی دیدار و با آنان گفت‌وگو و به‌رسم یادبود با اهدای لوح از آنان تقدیر کردند.

مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با خانواده شهدا به گفت‌وگو پرداخت و گفت: ما در سازمان وظیفه خود می‌دانیم تا احترام و مقام خانواده شهدا حفظ کرده و این را بر خود واجب دانسته که از هر خواسته‌ای مشروع از سمت شما خانواده‌های عزیز استقبال و کمک‌رسانی کنیم و برای تسلای آلامتان همیشه به فکر و یاد مقام شما بزرگان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای پلاسکو الگوی آتش‌نشانان هستند؛ این شهدا برای سازمان و کشور افتخارآفرینی کردند و باید بتوانیم ادامه‌دهنده راه آنان باشیم تا مقام و رتبه شهدا را در جامعه حفظ کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان تهران افزود: در گذشته ایثارگری در سازمان آتش‌نشانی بود ولی با این شهدا معنا و مفهوم دیگری پیدا کرد و هویت جدیدی از ایثارگری در جامعه نمود پیدا کرد و ادامه این راه برای آتش‌نشانان مگر با ایثارگری میسر نخواهد شد. چون مهم‌ترین موضوع زندگی یک انسان حفظ جان خود است و کسی که جان خودش برای انسان دیگری فدا می‌کند ارزشش از هر بشری بالاتر است.

شهردار منطقه 20 تهران هم در این دیدار افزود: شهدای آتش‌نشان ما باعث مباهات کشورند که باعث قوام و دوام جامعه اسلامی می‌شوند. مخصوصاً شهدای حادثه پلاسکو که برای نجات جان مردم در این مأموریت با رشادت و دلیری تمام جان‌برکف گذاشتند و از میان ما پر کشیدند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول