اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

اپلیکیشن نماز رسانه آغاز به کار کرد

اپیلیکیشن نماز رسانه در ستاد اقامه نماز کشور به بهره‌برداری رسید و علاقه‌مندان می‌توانند از تازه‌های نمازی در قالب‌های متنوع و گوناگون مستند، تیزر، سرود، تفسیر آیات نمازی، سخنرانی، کلیپ‌های نمازی و غیره مطلع شوند.

اپلیکیشن نماز رسانه آغاز به کار کرد

مسعود دریس مدیر فضای مجازی و امور استان‌ها ستاد اقامه نماز کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس گفت : با عنایت به موضوع اجلاس سراسری نماز در سال جاری (نماز و فضای مجازی ) و پس از راه‌اندازی اپلیکیشن عکس محور نمازگرام، با توجه به اقبال کاربران به استفاده از نرم‌افزارهای موبایلی، با همکاری اپلیکیشن سیمای همراه نسبت به طراحی و ساخت اولین اپلیکیشن ویدئو محور با موضوع نماز اقدام کردیم.

وی افزود: کاربران علاقه‌مند به دریافت کلیپ‌های نمازی از این پس می‌توانند با دانلود و نصب این نرم‌افزار بر روی گوشی‌های هوشمند خود از تازه‌های نمازی در قالب‌های متنوع و گوناگون مستند، تیزر، سرود، تفسیر آیات نمازی، سخنرانی، کلیپ‌های نمازی و غیره مطلع و بهره‌مند شوند.

مدیر روابط عمومی و امور استان‌ها ستاد اقامه نماز در مورد چگونگی دریافت این نرم‌افزار گفت: علاقه‌مندان برای دریافت این نرم‌افزار می توانند به سایت ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir مراجعه و اپلیکیشن نماز رسانه را دریافت کنند و همچنین در اپلیکیشن سیمای همراه نیز قابل دریافت است،‌ همچنین مخاطبان می‌توانند از اینجا اپ نماز رسانه را دانلود کنند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول