اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران:

در حال بررسی پروژه کشته‌سازی دشمن در اغتشاشات اخیر هستیم/ مصدومیت تعداد زیادی از مأموران ناجا

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام این مطلب که پلیس در اغتشاشات اخیر شهید نداشته و فقط تعداد زیادی از همکاران مجروح شدند، گفت: در حال بررسی قضیه خودکشی در کلانتری و همچنین پروژه کشته‌سازی دشمن در ناآرامی‌های اخیر هستیم.

در حال بررسی پروژه کشته‌سازی دشمن در اغتشاشات اخیر هستیم/ مصدومیت تعداد زیادی از مأموران ناجا

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش ناجا و تمدن نوین اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی در ناآرامی‌های اخیر شهید نداشته و فقط تعداد زیادی از همکاران بنده مصدوم و مجروح شده‌اند.

وی در مورد اینکه تعدادی کشته گزارش شده است، تصریح کرد: این ماجرا مشکوک و مبهم است و در حال بررسی این موضوع هستیم، معتقدیم دشمن پروژه کشته‌سازی را انجام داده و اگر کشته‌ای نیز بوده بیرون از صحنه درگیری بوده است.

این مقام ارشد ناجا در پاسخ به سؤالی در خصوص برخی اظهارات در شبکه‌های مجازی مبنی بر رفتن بر پشت‌بام و دادن شعار و کشتن نظامیان در ماه‌های آینده، اعلام کرد: اینها همه شایعه است، حرف است و عمل نمی‌شود و بیشتر این مطالب شایعه است.

وی در مورد خودکشی یک نفر در کلانتری گفت: این مورد نیز در حال پیگیری است.

سردار اشتری در خصوص عملکرد پلیس در ناآرامی‌ها تأکید کرد: مأموران پلیس بدون استفاده از سلاح و با خویشتن‌داری در ناآرامی‌های اخیر حضور یافتند.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص فرآیندهای رسیدن به تمدن اسلامی گفت: پلیس جمهوری اسلامی باید خودش را با جامعه اسلامی تطبیق دهد، پلیس هوشمند، مقتدر، نوآور و مهربان که بتواند در این عرصه گام‌های خوبی بردارد و بتواند آسایش، آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورد.

وی با اعلام این مطلب که تمام دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در همان روزهای ابتدایی تحویل دستگاه قضایی شدند، گفت: همان روز اول پالایش در این خصوص انجام شد اما تعدادی که بررسی نکرده بودیم، گفتیم چند روز به کلانتری بیایند و بروند تا بتوانیم پالایش لازم را انجام دهیم.

این مقام ارشد نیروی انتظامی یکی از اولویت‌های ناجا در بحث آموزش را تربیت پلیس حرفه‌ای دانست و گفت: از سال‌های گذشته این موضوع مدنظر بوده و با راه‌اندازی قرارگاه تربیت و آموزش، 20 درصد موفقیت‌مان بیش از گذشته بوده است.

وی در خصوص مرکز مطالعاتی راهبردی ناجا گفت: این مرکز نوپاست و دیرتر از سایر نیروهای مسلح راه‌اندازی شده، اما شتاب خوبی داشته که نمونه‌اش برگزاری همین همایش است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول