اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدیرکل برنامه و بودجه آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس خبر داد

پرداخت بخش عمده‌ای از سرانه مدارس تا پایان سال جاری

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: به مدیران مدارس قول می‌دهیم تا پایان امسال، بخش عمده‌ای از سرانه مدارس پرداخت شود.

پرداخت بخش عمده‌ای از سرانه مدارس تا پایان سال جاری

مهرداد خان‌ماکو مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص «زمان پرداخت سرانه مدارس» اظهار داشت: دقیقاً نمی‌توانم اعلام کنم چه زمانی سرانه مدارس پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: دلیل این موضوع هم این است که پرداخت سرانه مدارس  تابعی از تخصیص و میزانی است که خزانه به ما نقدینگی می‌دهد.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش افزود: دولت بر اساس میزان درآمد‌هایی که به دست می‌آورد به دستگاه‌ها اعتباراتی تخصیص می‌دهد و اکنون هم به صورت مقطعی مبلغ مربوطه را پرداخت کرده که مقدار آن پایین است.

خان ماکو اضافه کرد: مدارس به غیر از 6 ماهه اول که تخصیص ناقص دریافت کردند، فعلاً هیچ سرانه جدیدی به مدارس داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: دو تخصیص داریم؛ یکی تخصیص 9 ماهه است که در خزانه بوده و منتظر نقدینگی هستیم و اولین قسمت سرانه را بر اساس الگوی خود به مدیران مدارس ابلاغ می‌کنیم.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: تخصیص دیگر، 10 ماهه است که احتمالاً سازمان برنامه و بودجه به خزانه ارسال کرده است که مبلغ کمی است.

خان ماکو تصریح کرد: به دلیل اینکه سرانه مدارس ردیف ملی مستقل دارد هر مبلغی که به ما داده شود مکلف به پرداخت آن به مدارس هستیم.

وی متذکر شد: به مدیران مدارس قول می‌دهیم در ماه جاری و ماه آینده بخش عمده‌ای از سرانه مدارس پرداخت شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول