اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

استقبال پرشور مردم و دانشگاهیان از پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس

همزمان با ایام فاطمیه پیکر مطهر دو شهید گمنام گلگون‌کفن تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس با استقبال مدیران و مسؤولان قوچان و جمعی از دانشگاهیان وارد این شهرستان شد.

استقبال پرشور مردم و دانشگاهیان از پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مراسم استقبال از پیکر 2 شهید گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس عصر امروز با حضور جمعی از مدیران و مسؤولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دانشجویان و اساتید دانشگاهی در مقابل پلیس‌راه قدیم قوچان برگزار شد.

پیکر این دو شهید گمنام ظهر امروز تحویل نماینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان شد و با انجام تشریفات خاص و همراهی جامعه دانشگاهی از مشهد مقدس به محل تشییع و تدفین در این شهرستان اعزام شدند.

گفتنی است یکی از این شهدای گمنام خط شکن، 25 ساله بوده که در عملیات رمضان و تیرماه 61 در شرق بصره و دیگری 20 ساله در دی‌ماه 65 و عملیات کربلای 4 در جزیره ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شدند و قرار است 30 بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان به خاک سپرده شوند.

همچنین قرار است مراسم وداع با پیکر مطهر این شهدا امشب با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع امام خمینی(ره) قوچان برگزار شود و صبح فردا مراسم تشییع ساعت 9 صبح از مقابل بیمارستان شهدا این شهرستان به سمت میدان مرکزی و سپس دانشگاه آزاد اسلامی انجام بگیرد.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول