اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی فولادخوزستان:

فردا روز سختی برای تیم‌های استقلال و فولاد است

مربی فولادخوزستان گفت: فردا بازی سختی داریم زیرا استقلال نتایج خوبی کسب کرده و بازی آخر خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته است و آنها از نظر روحی در شرایط خوبی هستند.

فردا روز سختی برای تیم‌های استقلال و فولاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیروس نعمتی‌نژاد که به جای سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی فولاد با استقلال تهران حاضر شده بود، در ابتدای صحبت‌هایش ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان هواپیمای تهران یاسوج، اظهار کرد: فردا هر دو تیم بازی سختی دارند زیرا استقلال نتایج خوبی کسب کرده و بازی آخر خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته است و آنها از نظر روحی در شرایط خوبی هستند و پتانسیل بسیار بالایی نیز دارند اما ما هم زحمات زیادی کشیده‌ایم تا به اینجا رسیده‌ایم.

مربی تیم فولاد گفت: امیدوارم بچه‌ها تلاش کنند یک بازی خوب را به نمایش بگذارند و مطمئناً فردا یک بازی هجومی خواهیم داشت و فکر می‌کنم موقعیت‌های زیادی برای هر دو تیم به دست بیاید و هر تیمی بتواند از آن‌ها استفاده کند می‌تواند پیروز باشد و البته امیدوارم فردا روز خوب ما باشد.

نعمتی‌نژاد بیان کرد: در تیم ما یک همدلی وجود دارد که همه می‌خواهیم مقابل استقلال 3 امتیاز را بگیریم زیرا رقبا دارند تلاش می‌کنند و می‌دانیم که اگر لغزشی داشته باشیم از کورس عقب می‌مانیم، در این هفته خوب تمرین کرده و نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کرده‌ایم که البته آنها هم این کار را کرده‌اند اما ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و کسب 3 امتیاز برای ما حیاتی است که امیدوارم آن را به‌دست آوریم.

مربی فولاد خوزستان درباره داوری‌های این فصل نیز اظهار کرد: وجدان تنها محکمه‌ای هست که به قاضی احتیاج ندارد و شاید داور در برخی بازی‌ها در صحنه‌هایی خطای دید داشته یا اینکه از صحنه دور بوده است و این اتفاقات پیش می‌آید و باید بگویم همانطور که ما مربیان دوست داریم بهترین مربی باشیم مطمئنا داوران نیز همین گونه‌اند و می‌خواهند بهترین قضاوت را انجام دهند، اما اشتباهاتی وجود دارد که عمدی نیست و امیدوارم داور بازی فردا هم موفق باشد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره دلیل تغییر هافبک‌های فولاد در هر بازی گفت: ضمن عذرخواهی باید بگویم شما در طول هفته در تمرینات حضور ندارید و هیچ‌کس اطلاع ندارد که وضعیت و نحوه تمرینات بازیکنان ما چگونه است و از نظر نتیجه‌گیری هم باید بگویم تمام تیم‌ها در دور برگشت سخت امتیاز از دست می‌دهند و برای هر بازی به دنبال نتیجه گرفتن هستند.

نعمتی‌نژاد در پایان حامد لک را به‌عنوان تنها غایب تیم‌اش در این دیدار معرفی کرد.

انتهای پیام/ن/2346

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول