اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی در گفت‌وگو با فارس:

شرینی شب عید گران نمی‌شود + جدول قیمت

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی تهران با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه شیرینی گفت: این افزایش قیمت‌ها در هزینه تمام شده اعمال نمی‌شود و قیمت شرینی برای شب عید افزایش نمی‌یابد.

شرینی شب عید گران نمی‌شود + جدول قیمت

علی بهره‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس گفت: قیمت شیرینی برای شب عید افزایش نمی‌یابد و این موضوع به واحدهای صنفی تولید و عرضه اعلام شده است. 

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش و کافه قنادی تهران افزود: در حالی که قیمت تخم مرغ، پودر نارگیل و پودر کاکائو افزایش یافته است، اما این افزایش قیمت در قیمت تمام شده شیرینی اعمال نمی‌شود. 

وی افزود: قیمت شیرینی براساس نرخ مصوب اعلام شده از سوی سازمان حمایت خواهد بود و واحدهای صنفی موظف به عرضه شیرینی با با قیمت مصوب هستند.

بهره‌مند اظهار داشت: مردم از واحدهای صنفی غیرمجاز که به صورت خلق‌الساعه برای شب عید ایجاد می‌شوند، خرید نکنند، زیرا هیچ‌گونه کنترل و نظارتی بر این واحدها صورت نمی‌گیرد. 

وی افزود: برخی افراد در روزهای پایان سال یک واحد صنفی را برای مدت کوتاهی اجاره می‌کنند و اقدام به عرضه شیرینی و مایحتاج شب عید می‌کنند، به همین دلیل به مردم توصیه می‌شود که حتما از واحدهای مجاز که دارای پروانه کسب خرید کنند.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش و کافه قنادی تهران بیان داشت: در صورتی که خریداران از این واحدهای صنفی شکایتی داشته باشند به دلیل اینکه این واحدهای عرضه موقت عضو اتحادیه نیستند، امکان رسیدگی سریع به شکایت وجود ندارد و تا زمانی که واحدهای مسئول وارد عمل شوند، قطعا آن واحد صنفی موقت هم جمع شده است. 

 قیمت شیرینی (برحسب تومان) واحد صنفی درجه یک  واحد صنفی درجه 2
شیرینی تر  21500 20000
 زبان، پاپیونی و برنجی 18000 16500
دانمارکی 17500 16000
کیک یزدی 12000 10500

وی گفت: مردم می‌توانند در تمام ساعت شبانه‌روز هر گونه شکایت خود را به سامانه 124 اطلاع دهند و علاوه بر شماره مذکور در ساعت اداری می‌توانند شکایت خود به اتحادیه قنادی و شیرینی با شماره‌های  66944499 و 66944411 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول