اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه خبر داد

تصویب آیین نامه داخلی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه/ بانک ها، مالیات و قاچاق در دستور کار سیاستگذاری و برنامه ریزی

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به بررسی موضوع بانک‌ها، مالیات و قاچاق در این جلسه گفت: امروز مباحث گسترده‌ای مطرح و موضوعات متنوعی مورد بحث قرار گرفت.

تصویب آیین نامه داخلی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه/ بانک ها، مالیات و قاچاق در دستور کار سیاستگذاری و برنامه ریزی

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، محدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حاشیه اولین نشست اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز اولین جلسه در رابطه با پیگیری اجرای سیاست‌های مقاومتی در قوه قضائیه برگزار شد که در این جلسه ۴ موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدا گزارشی از اقدامات گذشته که توسط ستاد و در مرکز صورت گرفته و همچنین حمایت‌هایی که از سرمایه‌گذاران انجام و امنیت حقوقی و قضایی که در حوزه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی توسط قوه قضائیه ایجاد شده است، ارائه گردید.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تصریح کرد: همچنین امروز تصویب آیین‌نامه داخلی ستاد اقتصاد مقاومتی مرکز در ۱۱ ماده و ۷ تبصره با نظر اعضای ستاد صورت گرفت.

الفت با اشاره به بررسی اقدامات صورت گرفته در استان‌ها در زمینه اقتصاد مقاومتی بیان داشت: در ادامه این جلسه گزارش اقداماتی که در استان‌ها توسط روسای کل دادگستری و ستاد‌های استانی برای حمایت از سرمایه‌گذاری صورت گرفته به سمع و نظر اعضا رسید.

وی گفت: همچنین هدایت‌ها و دستوراتی از طرف ریاست ستاد برای معاونت‌ها و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه صادر شد تا با هماهنگی هرچه بیشتر بتوانیم در حوزه مربوطه به ثبت اسناد و املاک کشور و در موضوعاتی که مرتبط با حوزه ثبتی و ارتباط با دادگاه‌ها و دادسرا‌ها که پرونده‌های مربوط به فساد اقتصادی را پیگیری می‌کنند و محاکمات و تعقیبات را انجام می‌دهند موفقیت‌های سریعتری داشته باشیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به بررسی موضوع بانک‌ها، مالیات و قاچاق در این جلسه گفت: امروز مباحث گسترده‌ای مطرح و موضوعات متنوعی مورد بحث قرار گرفت و ریاست محترم ستاد تصمیمشان بر این شد که اولویت‌بندی بین موضوعات مورد فعالیت ایجاد کنیم و از جمله اولویت‌هایی که مورد نظر اعضا بود و به تصویب رسید اقدام در خصوص کنترل و کاهش بزه قاچاق و پیشگیری از آن و مباحث مربوط به فرار مالیاتی و همچنین مباحث مربوط به بانک‌ها بود که عموماً به معوقات بانکی و فعالیت برای مجاب کردن گیرندگان تسهیلات برای پرداخت اقساط برمی‌گشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار شد این سه موضوع به عنوان مباحث اولویتی در دستور کار قرار گیرد و در خصوص آن برنامه‌ها و سیاست‌ها اتخاد و اجرا کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول