اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

مسئول گروه جهادی شهید قاسمی مطرح کرد

برگزاری اردوی جهادی عیدانه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مسئول گروه جهادی شهید قاسمی از برگزاری اردوی جهادی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه با حضور تعدادی از پزشکان و متخصصان خبر داد.

برگزاری اردوی جهادی عیدانه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

گروه بهداشت و درمان؛ محمد رضازاده: محمدجواد عزیزی مسئول گروه جهادی شهید قاسمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از حضور نیروهای جهادگر برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده مناطق استان کرمانشاه خبر داد و گفت: از تاریخ 21 لغایت 26 فروردین‌ماه سال جاری تیم 80 نفره‌ای از پزشکان برای ویزیت و درمان رایگان مردم زلزله‌زده مناطق سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه حضور خواهند یافت. 

وی گفت:‌ عمده اقداماتی که توسط این تیم صورت خواهد گرفت، درمان رایگان، اقدامات فرهنگی و عمرانی است که پس از بررسی و شناسایی بیماران، داروهای مورد نیاز نیز توسط این تیم به صورت رایگان دراختیار افراد نیازمند قرار خواهد گرفت. 

عزیزی تصریح کرد: طی ماه‌های گذشته یک باب مدرسه توسط خیران و این گروه جهادی در مناطق زلزله‌زده احداث شده است که طی روزهای آتی افتتاح خواهد شد. 

مسئول گروه جهادی شهید قاسمی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این اردوی جهادی، ویزیت‌های پزشکی تخصصی است و گروه‌های مختلفی از پزشکان از قبیل متخصصین داخلی، زنان، اطفال و گوش و حلق و بینی در این تیم حضور دارند. 

وی تصریح کرد:‌ تعدادی از افراد این گروه نیز دانشجویان هستند که به صورت داوطلب برای کمک‌رسانی به این گروه پیوستند، این مرحله اول اردوی جهادی است که پس از بررسی شرایط و شناسایی نیازهای مردم در مرحله دوم این اردو تلاش خواهد شد تا سایر نیازهای افراد نیز برطرف شود. 

مسئول گروه جهادی شهید قاسمی عنوان کرد: یکی از اقدامات این گروه پزشکی، آسیب‌شناسی‌های بعد از زلزله است که توسط تیم‌های تخصصی روانشناسی مخصوص کودکان و بزرگسالان انجام خواهد شد. 

وی در پایان گفت:‌ این اردو با همکاری گروه جهادی شهید قاسمی و هیأت عبدالله‌بن حسن برگزار می‌شود و پزشکان داوطلب از بیمارستان بقیة‌الله در این اردو حضور خواهند داشت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول