اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتبال

نساجی، مس را در خانه متوقف کرد/ تساوی شاگردان نکونام در زمین رفسنجان

تیم فوتبال نساجی مازندران که در هفته گذشته توانسته بود 3 امتیاز شیرین را به خود اختصاص دهد امروز در زمین رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت داد.

نساجی، مس را در خانه متوقف کرد/ تساوی شاگردان نکونام در زمین رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، دو تیم فوتبال مس رفسنجان و نساجی مازندران در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز به دیدار هم رفتند.

مجتبی روشنگر، مرتضی غلامعلی تبار، احسان پیرهادی، مجتبی ممشلی، محمد عباس‌زاده، محمود خمیسی، حسن نجفی، محمود شفیعی، سهیل رحمانی، محمد رضا خرسند‌نیا و احمد جبوری 11 مرد جواد نکونام در این دیدار بودند.

شاگردان جواد نکونام در یک بازی خارج از خانه به دیدار مس رفسنجان رفتند تا شانس خود را برای افزایش امتیاز و رفتن به مکان بالاتر در جدول لیگ امتحان کنند.

نساجی که در هفته گذشته توانسته بود سه امتیاز شیرین بازی را با تک گل محمد عباس‌زاده به خود اختصاص دهد امروز در زمین رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت داد تا همچنان در رده پنجم جدول باقی بماند.

این تیم با تساوی در برابر مس رفسنجان 48 امتیازی شد و همچنان در تعقیب تیم‌هایی همچون بادران، خونه‌به‌خونه، فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان است.

به گزارش فارس، گرچه پیوستن جواد نکونام به بدنه نساجی کمی دیر انجام شد ولی این مربی جوان با دو برد و یک تساوی کارنامه قابل قبولی را در این مدت کوتاه از خود ارائه داده است.

انتهای پیام/ذ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول