اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اولویت اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رفع دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب است

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اولویت اصلی این وزارتخانه رفع دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب است.

اولویت اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رفع دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب است

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر ماهشهر اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به فرمایشات متین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت فرهنگ و لحاظ کردن فرهنگ ایرانی، اسلامی در برنامه‌های متنوع خود تلاش می‌کند دغدغه‌های معظم‌له را به خوبی اجرایی کند.

وی افزود: این وزارتخانه براساس سیاست‌های بالادستی و چشم‌انداز 20 ساله و برنامه‌های توسعه و به ویژه برنامه ششم توسعه پرداختن به فرهنگ اسلامی، فرهنگ دینی و فرهنگ ایرانی را در رشته‌های مختلف و متنوع هنری در دستور کار دارد.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: هنرمندان نیز مشارکت بسیار خوبی دارند و با وجود محدودیت منابع مالی، سعی و تلاش خود هنرمندان باعث شده عرصه پویایی با محوریت فرهنگ اسلامی، ایرانی به وجود بیاید.

حسینی مطرح کرد: در این راستا انجمن‌ها، مؤسسات و مراکز غیردولتی عرصه فرهنگ و هنر بسیار کارگشا هستند و در عرصه سیاست‌های فرهنگی و هنری همواره تأکید وزارتخانه و مقام عالی وزارت بر این بوده که حمایت، هدایت و نظارت برعهده ما باشد و اجرا به مؤسسات فرهنگی، آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری و تشکل‌های مردم‌نهاد سپرده شود.

وی در پایان به برنامه‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جدید اشاره کرد و افزود: تلاش شده در برنامه‌های تدوین شده برای سال جدید شرایط امروز فرهنگی و نیاز قشر جوان مورد توجه ویژه قرار بگیرد و در عرصه‌های نو هنرمندان را به سمت رویکردهای جدید و البته با حفظ اهداف متعالی فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سوق دهیم.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول