اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو سابق کمیسیون صنایع مجلس مطرح کرد

استفاده از آمایش سرزمینی برای حمایت از کالای ایرانی/ تولید یکی از راهبردهای رشد اقتصادی است

عضو سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برای حمایت از کالای ایرانی باید آمایش سرزمینی و استراتژی تولید در نظر گرفته شود.

استفاده از آمایش سرزمینی برای حمایت از کالای ایرانی/  تولید یکی از راهبردهای رشد اقتصادی است

حسین گروسی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران با اشاره به نام‌گذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: تولید یکی از راهبردهای رشد اقتصادی است و اگر می‌خواهیم رشد اقتصادی داشته باشیم باید به سمت تولید داخلی و استفاده از کالای ایران برویم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال‌های قبل نیز به بحث تقویت اقتصاد و حمایت از تولید ملی تأکید داشتند، تصریح کرد: باید با در نظر گرفتن آمایش سرزمینی و استراتژی تولید به قابلیت‌های هر منطقه توجه و بررسی کرد که هر استان توانایی تولید چه محصول باکیفیت و مرغوبی دارد.

عضو سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها باید کالاهای باکیفیت را به مردم معرفی و در حمایت از کالای ایرانی تبلیغ کنند، با این کار مردم قطعا به استفاده از کالای ایرانی ترغیب خواهند شد. 

گروسی با اشاره به اهمیت قیمت‌ تمام‌شده تولیدات خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان نیز باید کیفیت کالای خود را افزایش دهند تا مردم بتوانند کالای ایرانی باکیفیت، دارای استانداردهای لازم و رقابت‌پذیر با مشابه خارجی را خریداری کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان متذکر شد: برای تحقق شعار امسال تمام دستگاه‌ها و رسانه‌ها باید هماهنگ و همسو شوند تا بتوانیم با یک فرهنگ‌سازی صحیح از کالای ایران حمایت کنیم.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول