اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات اردوی تیم ملی دارت ایران

"بیگمی" با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم ایستاد

در رقابت‌های پنجمین اردوی تیم ملی دارت ایران آتنا بیگمی از خراسان جنوبی با گردن‌آویز برنز بر سکوی مسابقات جوانان ایستاد و علیزاده به جمع 16 دارتر برتر بزرگسال پیوست.

"بیگمی" با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم ایستاد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس از بیرجند، در پنجمین اردوی دارت ایران‌زمین نماینده‌های خراسان‌جنوبی خوش درخشیدند.

در رقابت‌های این ماراتن ملی آتنا بیگمی با درخشش خود و غلبه بر حریفان برتر دارتر بانوان جوان کشور به نیمه‌نهایی مسابقات صعود کرد.

"بیگی" در عین شایستگی در مرحله نیمه‌نهایی مغلوب حریف تهرانی خود شد و با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم رقابت‌های درون اردوی تیم ملی دارت ایران‌زمین ایستاد.

در مسابقات بخش آقایان پنجمین دوره اردوی تیم ملی دارت ایران‌زمین پوریا علی‌آبادی و مهدی خادم از خراسان‌جنوبی حضور داشتند که به‌رغم شایستگی و صعود به مرحله حذفی از کسب مقام و مدال رقابت‌ها بازماندند.

ابوالفضل علیزاده که برای نخستین بار در مسابقات فصلی دارت ایران‌زمین بزرگسالان کشور به مصاف 64 دارتر برتر کشور رفت؛ با غلبه بر حریفان بنام خود در جمع 16 نفر مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها قرار گرفت.

اردوی آمادگی و مسابقات تیم ملی دارت جوانان و نوجوانان ایران‌زمین با شرکت قریب بر 100 ورزشکار برتر استان‌های کشور به میزبانی استان اراک در خانه دارت کرج برگزار شد.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول