اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس:

همدان نقطه طلایی کریدور شمال به جنوب کشور می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: همدان از طریق راه‌آهن زنجان- تبریز نقطه طلایی کریدور شمال به جنوب کشور می‌شود.

همدان نقطه طلایی کریدور شمال به جنوب کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی عصر امروز در آیین افتتاح مرکز قلب بیمارستان بوعلی اظهار کرد: علاقه‌مندیم همه کمک کنیم مطابق با شأن همدان یک بیمارستان بزرگ زنان در این استان راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه مدیری که قد و اندازه‌اش به اندازه وسعت همدان نباشد را مدیر موفقی نمی‌دانم، افزود: همدان باید در حوزه بهداشت و درمان، حوزه دانشگاهی و همه زمینه‌ها در سطح کشور نقش‌آفرینی کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: من در مورد بیمارستان بوعلی اعتقاد دارم باید توسعه در حد یک بیمارستان 10 طبقه مدرن را در دستور کار بیاوریم که این بیمارستان در چند دهه گذشته خدمت بسیار خوبی به مردم همدان و منطقه کرده است.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: علاقه من این است که اگر چهار نفر در این مرکز قلب جراحی شدند سه نفر از خارج استان باشد که نقش‌آفرینی منطقه‌ای همدان محقق شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان این که امسال موفق شدیم در بودجه 97 برقی و سریع‌السیر شدن راه آهن همدان- تهران را قانون کنیم، گفت: اگر خوب برنامه‌ریزی کنیم طی دو سه سال آینده کار به ثمر می‌نشیند.

وی گفت: از زنجان به تبریز هم یک مسیر راه آهن را در بودجه امسال مصوب کردیم که از طریق بیجار به همدان اتصال می‌یابد، معنای این اتفاق آن است که استان‌های شمالی و غربی برای رفتن به جنوب کشور از همدان عبور خواهند کرد.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: یک زمانی همه کمک کردند همدان پایتخت تاریخ و تمدن شود که همان زمان استان‌های فارس و اصفهان مدعی این عنوان بودند اما در مجموع این عنوان با ارائه مستندات به همدان اطلاق شد و دو رویداد بزرگ 2018 نام همدان و جایگاه گردشگری آن را به جهان مخابره می‌کند.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول