اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاضی‌پور:

تنها زنوزی می‌تواند تراکتورسازی را نجات دهد/ آماده شنیدن فریاد 100 هزار نفری «یا حسین(ع)» آذربایجانی‌ها هستیم

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: تنها فردی که می‌تواند تیم تراکتورسازی را نجات دهد زنوزی است.

تنها زنوزی می‌تواند تراکتورسازی را نجات دهد/ آماده شنیدن فریاد 100 هزار نفری «یا حسین(ع)» آذربایجانی‌ها هستیم

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه تراکتورسازی تبریز سرمایه مردم ولایی آذربایجان و مناطق ترک‌نشین مطیع رهبری در لیگ برتر فوتبال ایران است، اظهار کرد: زنوزی از بهترین گزینه‌ها برای تصدی مدیریت این باشگاه است.

وی با بیان اینکه زنوزی امتحان خود در مالکیت باشگاه گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر را پس داده، افزود: باید با توجه به سابقه ایشان تعللی نکرد و از این سرمایه تمام‌نشدنی به نفع فوتبال آذربایجان استفاده کرد و در کمترین زمان ممکن این باشگاه را بیش از سال‌ها انتظار به آرامش رساند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: من از نزدیک شاهد فعالیت‌ها و دلسوزی ایشان برای فوتبال آذربایجان بوده‌ام، به همین سبب معتقدم باید از ظرفیت بومی زنوزی استفاده شود.

قاضی‌پور عنوان کرد: امیدواریم با کسب نتایج رضایت‌بخش برای این تیم، در تجمع 100 هزار نفری مردم آذربایجان در ورزشگاه، فریاد «لبیک یا خامنه‌ای»، «لبیک یا حسین(ع)» را محکم‌تر از همیشه بشنویم.

وی بیان کرد: احدی از شیرمردان ولایتمدار آذربایجان که می‌تواند تیم تراکتورسازی تبریز را با همکاری حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نجات دهد، یکی زنوزی است.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول