اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

دستگیری عامل آتش‌سوزی خانه دریابیگی لنگرود

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از دستگیری عامل آتش‌سوزی خانه دریابیگی لنگرود خبر داد.

دستگیری عامل آتش‌سوزی خانه دریابیگی لنگرود

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، رحمت‌الهی، فرمانده یگان حفاظت  در بیان جزئیات خبر دستگیری عامل آتش‌سوزی خانه دریابیگی لنگرود گفت: «در پی حادثه آتش سوزی خانه دریابیگی واقع در بافت تاریخی شهرستان لنگرود و به محض اطلاع از این واقعه، موضوع از سوی مسئول پایگاه حفاظت شهرستان به معاونت میراث‌فرهنگی استان اعلام شد و بلافاصله نیروهای یگان در محل حاضر شدند.»

وی تصریح کرد: به محض حضور نیروهای آتش نشان و به‌رغم گستردگی آتش و باریک بودن معابر اطراف اثر، مهار و جلوگیری از انتشار آتش به سایر بخش‌ها آغاز شد و  با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری دستگیری عامل  یا عاملان حادثه در دستور کار یگان حفاظت قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت در ادامه تصریح کرد: با انجام پیگیری‌های تخصصی و تحقیقات گسترده از سوی ضابطان خاص یگان حفاظت و با همکاری مالک اثر و مساعدت عوامل انتظامی، نیروهای بسیج و مرجع قضایی استان، یک ساعت  پس از وقوع آتش سوزی، مظنون حادثه شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در ادامه روند پیگیری موضوع و با توجه به اعتراف صریح فرد مذکور، متهم حادثه با صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول