اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

عموعابدینی خبر داد

ایجاد «مجموعه فناوری نوآوری» ویژه دانشجویان واحد علوم و تحقیقات

قائم مقام واحد علوم و تحقیقات با اشاره به سیاست دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از انجمن‌های علمی، ادبی و هنری دانشجویی، از ایجاد فضایی با عنوان «مجموعه فناوری نوآوری» ویژه دانشجویان واحد علوم و تحقیقات خبر داد.

ایجاد «مجموعه فناوری نوآوری» ویژه دانشجویان واحد علوم و تحقیقات

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، قاسم عموعابدینی قائم مقام واحد علوم و تحقیقات در نخستین گردهمایی انجمن‌های علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: واحد علوم و تحقیقات از استارتاپ‌های دانشجویی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به نقش کانون‌های دانشجویی و هسته‌های علمی در هدایت دانشجو در مسیر علم و فناوری، گفت: فضای دانشگاه در سایه حضور و فعالیت‌های گروهی و ارزش‌آفرین دانشجویان در حوزه علمی و فناوری است که ارزشمندتر می‌شود.

عموعابدینی با بیان اینکه انجمن‌های علمی می‌توانند در تربیت مدیران پژوهش و علم و ایجاد هسته‌های علمی، نقش بسزایی داشته باشند، خطاب به فعالان این انجمن‌ها تاکید کرد: به صورت عملیاتی در انجمن‌ها فعالیت کنید و برنامه‌های نوآورانه، و کاربردی ارائه دهید.

قائم مقام واحد علوم و تحقیقات افزود: واحد علوم و تحقیقات همانند یک شهر علم است، چرا که تمامی امکانات یک شهر علم در آن وجود دارد. این واحد می‌تواند با برنامه‌ریزی درست با پارک‌های علم و فناوری دنیا برابری کند. باید تلاش کنیم تا زیست‌بوم واحد علوم و تحقیقات را مانند زیست‌بوم یک شهر علم کنیم.

وی در پایان از اختصاص فضایی برای فعالیت انجمن‌های علمی در سایت واحد علوم و تحقیقات خبر داد و افزود: منظور از فضای فعالیت، اختصاص دفترهای جداگانه نیست بلکه در صدد هستیم تا سالنی را برای فعالیت انجمن‌های علمی تخصیص دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول