اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی فولاد خوزستان:

پورموسوی با فولاد قرارداد دارد/ فصل را با برد به پایان می‌رسانیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پورموسوی با باشگاه قرارداد دارد و اگر وی قابل بداند ما نیز سال آینده در خدمت فولاد خواهیم بود.

پورموسوی با فولاد قرارداد دارد/ فصل را با برد به پایان می‌رسانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید سیروس نعمتی‌نژاد که به‌جای سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر تراکتورسازی حاضر شده بود، اظهار کرد: از همه خبرنگاران، صدا و سیما و خبرگزاری‌ها که این فصل را کنار ما بودند و انتقادات درستی نیز به ما داشتند تشکر می‌کنم و باید بگویم فردا آخرین بازی ماست و به مصاف تیم قابل احترام تراکتورسازی می‌رویم، اگرچه این تیم سال خوبی نداشت و جایگاه فعلی این تیم در حد نام تراکتور نیست.

وی افزود: تراکتورسازی تیمی بزرگ، ریشه‌دار و قابل احترام است و رتبه این تیم چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌کند. اما ما می‌خواهیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم تا هواداران و مسئولان باشگاه از ما راضی باشند و جایگاه خوبی در پایان فصل کسب کنیم و مطمئنم بازی خوبی را خواهیم دید.

مربی تیم فولاد گفت: درباره وضعیت کادر فنی برای فصل بعد نیز باید بگویم پورموسوی با باشگاه قرارداد دارد و اگر وی قابل بداند ما نیز سال آینده در خدمت فولاد خواهیم بود.

نعمتی‌نژاد درباره اعتراضات برخی هواداران به کادر فنی فولاد در نیم‌فصل دوم، بیان کرد: ما این فصل عملکرد خوبی داشتیم اما طبیعی است که بسیاری از تیم‌ها در برهه‌ای از فصل افت می‌کنند که تیم ما هم کمی افت کرد و به این دلیل نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم و به هدف خود برسیم.

وی در پایان درباره غایبان تیمش در این دیدار، اظهار کرد: یوسف وکیا و میلاد بدرقه محروم هستند و سینا مریدی و مجتبی حقدوست را به علت مصدومیت در مقابل تراکتور در اختیار نداریم.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول