اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد برگزاری نمایشگاه اکو در خراسان شمالی خبر داد:

بازدید 150 هزار نفر از نمایشگاه اکو

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه صنایع دستی اکو از بازدید بیش از 150 هزار نفر از شهرستان‌های مختلف خراسان شمالی و همچنین دیگر استان‌ها در این نمایشگاه خبر داد.

بازدید 150 هزار نفر از نمایشگاه اکو
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو، سید کریم سجادی اظهار داشت: بازدیدکنندگان همچنین از برنامه‌های فرهنگی و هنری که در حاشیه این نمایشگاه به اجرا درآمد، استقبال گسترده‌ای به عمل آوردند.
وی افزود: راهروهای نمایشگاه  در روز آخر آن که به شکل ویژه از ساعت 10 صبح تا  22 دایر بود حتی لحظه‌ای کوتاه هم از حضور بازدیدکنندگان مشتاق، خالی نبود.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: بر خود می‌بالیم با این استقبال گسترده، توانستیم تا حدود زیادی اهداف  محوری در بر دارنده این برنامه بزرگ فرهنگی اعم از شناسایی و معرفی توانمندی‌های گردشگری و فرهنگی و قابلیت‌های صنایع دستی استان را به  دیگر استان‌ها و نیز کشورهای همسایه و عضو اکو  محقق کنیم.
وی برگزاری مراسم نمایش اسب اصیل ترکمن، رونمایی از لوح ثبت جهانی موسیقی بخشی‌های خراسان شمالی به عنوان میراث معنوی در یونسکو، برگزاری عصرهای فرهنگی شهرستان‌های مختلف این استان را از اهم برنامه‌های اجرا شده در حاشیه این نمایشگاه عنوان کرد.
جانشین ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه صنایع دستی اکو در خراسان شمالی گفت: در این نمایشگاه که از 20 شهریور با حضور رئیس جمهوری گشایش یافته بود 8 کشور عضو اکو و جمهوری گرجستان به عنوان مهمان شرکت داشتند.
وی تصریح کرد: علاوه بر آن، دستاوردهای صنایع دستی 31 استان کشور در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد که تجربه خوبی برای برپایی صنایع دستی ایران به صورت بین‌المللی بود.  
وی گفت: ابراز رضایت غرفه داران داخلی و خارجی از این رویداد فرهنگی نشان از موفقیت نسبی کار بوده که باید با بررسی نقاط قوت و ضعف زمینه را برای برگزاری دومین دوره این نمایشگاه فراهم کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول