اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد:

انجام 340 سورتی پرواز در فرودگاه توحید جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از انجام 340 سورتی پرواز در فرودگاه توحید جم خبر داد.

انجام 340 سورتی پرواز در فرودگاه توحید جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت فرودگاه توحید جم اظهار داشت: پالایشگاه جم با تلاش و فعالیت کارکنان و مدیران به موفقیت رسیده و باید امکانات و تجهیزات رفاهی را با بهترین کیفیت برای این عزیزان فراهم کنیم.
وی با تاکید بر لزوم تلاش برای ایجاد امکان رفاه بیشتر برای خانواده‌ها و ساکنین در استفاده از فرودگاه توحید جم افزود: تمام مسئولان باید برای بهبود خدمات این فرودگاه تلاش کنند و بدون اغراق شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران، تمهیدات خوبی اندیشیده و رضایت خاطر خانواده‌ها را فراهم کرده است.
مدیرعامل پالایشگاه جم خاطرنشان کرد: شرکت پالایش گاز فجر جم مسئولیت فراهم کردن مقدمات کار برای فعالیت‌های زیربنایی فرودگاه را بر عهده دارد و در راستای خدمات‌دهی بهتر به خانواده‌ها در این ارتباط تلاش خواهد کرد.
اسلامی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در آینده نزدیک آتش‌نشانی فرودگاه و شهرک توحید با تکمیل ماشین آتش‌نشانی توسط شرکت پالایش گاز فجر جم مجهز خواهد شد.
وی فرودگاه توحید جم را یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های استان بوشهر دانست و گفت: تلاش می‌شود در سال جاری تجهیزات این فرودگاه به‌روز شود و امکانات آن نیز ارتقا یابد.
مدیرعامل پالایشگاه جم بیان داشت: در حال حاضر تمام بخش‌های خدماتی و پروازی این فرودگاه به خدمات غیرصنعتی واگذار شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام امور پروازی این فرودگاه بعد از واگذاری به خوبی کار خود را انجام می‌دهند.
اسلامی افزود: انتظار می‌رود در تمام کارهای مربوط به خدمات پروازی و حتی فضای سبز فرودگاه در سال جاری تحول ایجاد شود.
مدیرعامل پالایشگاه جم از انجام 340 سورتی پرواز در فرودگاه توحید جم خبر داد و گفت: تعداد پروازهای انجام شده از ابتدای امسال تاکنون در فرودگاه توحید جم 340 سورتی بوده که همگی توسط هواپیمایی ایران ایر، آسمان، حمل و نقل هوایی نفت و پروازهای غیر برنامه‌ای انجام شده است.
در این نشست که در محل شرکت خدمات غیرصنعتی برگزارشد، تمام مسایل مربوط به مدیریت و حوزه انسانی فرودگاه توحید بر عهده خدمات غیرصنعتی با هماهنگی پالایشگاه فجر جم گذاشته شد.
فرودگاه توحید جم یکی از فرودگاه‌های متعلق به وزارت نفت به شمار می‌رود که مهم‌ترین نقش را در جابجایی کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم و مردم شهرستان‌های جنوبی برعهده دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول