اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ابهر خواستار شد:

جلوگیری از حفاری‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر خواستار جلوگیری از حفاری در سطح شهرها در زمان آغاز سال تحصیلی جدید شد.

جلوگیری از حفاری‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد استقبال از پروژه مهر با بیان اینکه امور تعمیر و زیباسازی فضاهای آموزشی صورت گرفته است، اظهار داشت: در این زمینه 52 هزار متر مربع رنگ‌آمیزی در مدارس صورت گرفته است.
وی با اشاره به انتقال 180 کلاس درس از شیفت بعد از ظهر به شیفت صبح خاطرنشان کرد: این امر در بخش متوسطه توفیق بیشتری داشته و فقط یک دبیرستان در شیفت بعدازظهر بوده و بقیه به شیفت صبح انتقال پیدا کرده‌اند.
مدیر آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه این ابهر در بحث ثبت نام اینترنتی و همچنین ابلاغ‌ها پیشتاز در استان است، ابراز داشت: کلاس‌بندی‌های مدارس صورت گرفته که 9 هزار و 156 دانش‌آموز مقطع ابتدایی متشکل از 4 هزار و 594 دانش‌آموز دختر و 4 هزار و 562 دانش‌آموز پسر در 388 کلاس سازماندهی شده‌اند.
وی افزود: در مقطع راهنمایی نیز تعداد 5 هزار و 625 دانش‌آموز در 322 کلاس درس و در مقطع متوسطه فنی و حرفه‌ای یک هزار و 328 دانش‌آموز پسر در 64 کلاس و 551 دانش‌آموز دختر در 29 کلاس سازماندهی شده‌اند.
قنبری با بیان اینکه سازماندهی 5 هزار و 374 دانش‌آموز مقطع متوسطه این منطقه نیز در 196 کلاس درس صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ابهر برای سومین سال متوالی رتبه نخست هفته معلم را در سطح استان به خود اختصاص داد که علاوه بر این مهم، کسب رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف ورزشی توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان و کسب رتبه نخست در طرح هجرت از دیگر موفقیت‌های مجموعه آموزش و پرورش ابهر است.
وی افزود: کسب رتبه نخست در اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور، کسب رتبه نخست شورای آموزش و پروش ابهر در استان و عملکرد دیگر موفقیت‌های این مجموعه را شامل می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش ابهر در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها برای آغاز هر چه بهتر سال تحصیلی جدید خواهان نصب سرعت‌گیر، جلوگیری از حفاری‌ها در سطح شهرها، استقرار نیروهای انتظامی در زمان آغاز مدارس و نظافت و شست‌وشوی ایستگاه‌های تاکسی و مینی‌بوس شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول