اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج کارگری سپاه امام صادق بوشهر مطرح کرد؛

طرح شجره طیبه صالحین، مهم‌ترین برنامه سپاه در سال جاری

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امسال مهم‌ترین برنامه سپاه و بسیج اجرای برنامه شجره طیبه صالحین است که در رده‌های مختلف بسیج در حال برگزاری است.

طرح شجره طیبه صالحین، مهم‌ترین برنامه سپاه در سال جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رفعتی صبح امروز در کارگاه آموزشی حلقه‌های تربیتی سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: طرح شجره طیبه صالحین بسیج از مهم‌ترین برنامه‌های سال 90 است و از یک نظام بصیرتی و معرفتی بالایی برخوردار است که تمام برنامه‌های ابلاغی قشر را تحت شعاع خود قرار می‌دهد.
وی تصریح کرد: در این طرح با عنایت به قشر و تخصص بسیجیان و با استفاده از ظرفیت علمی بسیجیان زمینه ارتقای کیفیت و کمیت بیش از پیش تولید در مراکز صنعتی و تولیدی فراهم می‌شود.
رفعتی گفت: مهم‌ترین برنامه سپاه و بسیج در سال جاری اجرای برنامه شجره طیبه صالحین است که در رده‌های مختلف بسیج در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه ما فعلا در ابتدای اجرای این طرح مهم هستیم، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح رضایتمندی بسیجیان قشر کارگری را در زمینه‌های کار و تلاش فراهم می‌کند.
رفعتی گفت: مهم‌ترین و قوی‌ترین فرهنگ امروز جهان فرهنگ اسلام است و قدرت‌های استکباری بی‌دین قصد دارند تا این فرهنگ ناب را از بین ببرند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به هجوم دشمن به همه پایه‌های اساسی و مهم کشور ادامه داد: هدف استکبار جهانی تاثیرگذاری بر جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، صنعتی و در واقع همه ابعاد نظام جمهوری اسلامی است تا بتواند از اهداف نظام و پیشرفت اسلام جلوگیری کند.
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به بیداری اسلامی بین ملل آزادی خواه جهان اسلام، گفت: منشا این حرکت از انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و تفکر بسیج سرچشمه گرفته است.
وی بیداری اسلامی و خیزش دین‌گرایی کشورهایی از جمله یمن، تونس، مصر و لیبی را برگرفته از آرمان‌های اصیل امام(ره) و انقلاب اسلامی ایران عنوان و بیان داشت: در این مسیر باید این آرمان‌ها و ارزش‌های ناب مستمر و دائماً تکرار و بازخوانی شود.
مسئول بسیج کارگری سپاه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: این امر مهم در سپاه توسط طرح صالحین و با برگزاری حلقه‌های تربیتی شجره طیبه در پایگاه‌ها و مساجد در حال برگزاری است.
رفعتی ادامه داد: مربیان با آموزه‌های دینی، اخلاقی و اعتقادی و مباحث روز آشنایی پیدا کرده و در مراحل بعدی و در حلقه‌های مرتبط با آنها بکارگیری خواهند شد.
وی گرایش و استقبال جوانان از حلقه‌های تربیتی شجره طیبه را از دستاوردهای طرح صالحین دانست و گفت: مهم‌ترین نتیجه این طرح پیاده شدن ارزش‌های اصیل اسلامی در بین جوانان است.
در این گردهمایی 55 نفر از فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای گروه‌های طرح صالحین شهرستان جم شرکت داشتند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول