اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی زنجان:

هدف طرح صالحین تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان زنجان گفت: تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان از اهداف طرح صالحین برای دانش‌آموزان است.

هدف طرح صالحین تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان است
علیرضا مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در راستای تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان طرح صالحین به عنوان طرحی جامع از سوی بسیج دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه بیشترین هجمه دشمنان اسلام در راستای تزلزل اعتقادات عمیق دینی دانش‌آموزان است، افزود: در راستای واکسینه کردن دانش‌آموزان در برابر تهدیدات نرم دشمنان طرح صالحین در مدارس استان از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان تصریح کرد: در راستای تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان برنامه‌های بی‌شماری در قالب این طرح پیش‌بینی شده که برگزاری حلقه‌های معرفت از جمله برنامه‌های ویژه این طرح محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: در سال جاری این طرح در مرحله نخست در همه آموزشگاه‌های متوسطه استان و با تشکیل حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود.
مولایی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان عضو بسیج دانش‌آموزی در موضوعات مختلف هرماه یا به صورت دو هفته یک بار در زنگ‌های پرورشی و صبحگاه‌ها این حلقه‌ها برگزار می‌شود، افزود: در خصوص مسائل تربیتی و بصیرتی برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری حلقه‌های معرفتی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان از ابتدای سال خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده این طرح با نظر مدیر مدرسه با موضوعات تربیتی و تبادل نظر برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان یادآور شد: این حلقه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
وی تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان و فرهنگیان را از برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی برشمرد و گفت: در راستای تحقق این برنامه طرح صالحین در استان اجرا می‌شود که تا کنون 633 حلقه تربیتی و معرفتی برای دانش‌آموزان برگزار شده است.
مولایی از برگزاری 116 حلقه تربیتی برای فرهنگیان استان خبر داد و افزود: اقامه نماز جماعت در مدارس استان به ویژه در مدارس شبانه‌روزی، پاسخ به شبهات دینی دانش‌آموزان، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شود.
وی از اعزام 6 هزار دانش‌آموز مقطع دوم متوسطه با حضور عوامل اجرایی و فرهنگیان خبر داد و گفت: این افراد از 14 تا 25 مهرماه سال جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
وی اعزام دانش‌آموزان به سفر معنوی حج را از دیگر برنامه‌های تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان برشمرد و گفت: در سال جاری برنامه‌ریزی‌های استان برای اعزام دانش‌آموزان انجام شده است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان تصریح کرد: در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان آزمون‌های علمی رزمندگان با کمک موسسه رزمندگان، برگزاری کنکورهای آزمایشی و المپیادهای علمی و اجرای طرح آیه‌های تمدن که دانش‌آموزان با رتبه‌های برتر جذب می‌شوند از برنامه‌های این مجموعه است.
وی یادآور شد: تقویت بنیه دفاعی دانش‌آموزان از برنامه‌های سال جاری سازمان بسیج دانش‌آموزی است که در این راستا ساماندهی دانش‌آموزان در زمینه‌های نظامی، معرفتی و سیاسی و برگزاری رزمایش‌های رزمی و فرهنگی از برنامه‌های آن است.
مولایی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مختلف اردویی، سیاحتی و زیارتی در راستای حفظ انسجام این تشکیلات از برنامه‌های این سازمان است که با برگزاری صبحگاه‌های مشترک این برنامه‌ها پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول