اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران:

اتهام‌های بی‌پایه آمریکا و انگلیس نشانه هراس کاخ سفید است

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید دانشگاه مازندران گفت: هجمه بی‌سابقه اخیر آمریکا و انگلیس به جمهوری اسلامی ایران در قالب اتهام‌های بی پایه و اساس، نشانه هراس کاخ سفید از این تحولات منطقه است.

اتهام‌های بی‌پایه آمریکا و انگلیس نشانه هراس کاخ سفید است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا صالحی پیش از ظهر امروز در همایش بیداری اسلامی که در کانون فرهنگی و هنری شهید سوادکوهی مسجد امام جعفر صادق(ع) ساری برگزار شد، اظهار داشت: تحولات مردم شمال آفریقا و کشورهای عربی علیه دیکتاتورهای وابسته به غرب قیام کردند و آنها یکی پس از دیگری از قدرت پایین کشیدند.
صالحی با اشاره به واکنش‌های کشورهای غربی به ویژه انگلیس و آمریکا در قبال این تحولات خاطرنشان کرد: هجمه بی‌سابقه اخیر آمریکا و انگلیس به جمهوری اسلامی ایران در قالب اتهام‌های بی‌پایه و اساس، نشانه هراس کاخ سفید از این تحولات منطقه است.
این استاد دانشگاه با تاکید ارتباط انقلاب اسلامی ایران و بیداری اسلامی و لزوم تبیین علمی از این ارتباط افزود: انقلاب اسلامی ایران از یک سو خودش معلول بیداری اسلامی و از سوی دیگر علت این بیداری محسوب است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات جدی این کشورها نداشتن نظریه‌ای اسلامی برای انقلاب است.
صالحی گفت: اگر از برخی انقلابیون این کشورها بپرسیم که برنامه شما بعد از پیروزی انقلاب چیست، پاسخ می‌دهند که در انتخاب شرکت می‌کنیم و سعی می‌کنیم که آدمی صالح را روی کار بیاوریم.
این استاد دانشگاه تاکید کرد: اینها می‌خواهند با همان قواعد دموکراسی جلو بروند، نکته‌ای قوت نظریه بیداری اسلامی این است که خودمان در آن صورت مسئله را مطرح می‌کنیم نیازی به پاسخگو بودن غرب نداریم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول