اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین وعده مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران:

تیم فوتبال نساجی مازندران به لیگ برتر صعود می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران گفت: با همدلی و همکاری مسئولان و هواداران، تیم نساجی به لیگ برتر صعود می‌کند.

تیم فوتبال نساجی مازندران به لیگ برتر صعود می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، بعدازظهر امروز در مراسم رسمی و با حضور مالک باشگاه نساجی قائمشهر و مسئولان ورزشی استان مازندران و شهرستان قائمشهر، سعادتمند معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان مازندران به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر معارفه شد.
احمد سعادتمند با اشاره به استعداد بالای ورزشی شهرستان قائمشهر در کسب مدال‌های برتر جهانی و بین‌المللی، 31 درصد مدال‌های اخذ شده ورزش کشور در سطح استان، کشور و جهانی را از قائمشهر عنوان کرد و افزود: قائمشهر ظرفیت افتخارآفرینی بالایی دارد.
وی با بیان اینکه 47 هیئت ورزشی در استان مازندران فعال است، اظهار داشت: 150 هزار ورزشکار سامان یافته در مازندران مشغول فعالیت ورزشی در این هیئت‌ها هستند.
سعادتمند با اشاره به کسب شش سهمیه المپیک و شش سهمیه پارالمپیک خاطرنشان کرد: برای نخستین بار، استان مازندران با پنج رشته ورزشی در مسابقات المپیک لندن حاضر می‌شود.
مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران گفت: باید تلاش کنیم تا تیم نساجی به جایگاه واقعی خود برسد.
وی افزود: خوشحالم که با یک فرد خداشناس که دل و قدمش برای مردم در حرکت است کار می‌کنم.
سعادتمند با مناسب خواندن مجموعه پرهام، هواداران و لیدرهای تیم نساجی تاکید کرد: هیچ کس قبول نمی‌کند که در هفته 11 بازی لیگ دسته یک کشور، قول صعود تیم نساجی به لیگ برتر را بدهد ولی من با توجه به استعداد موجود و حضور دوستداران تیم و همدلی و همکاری مسئولان که نیازمند تلاش و کار زیاد برای رسیدن به این هدف است قول صعود تیم را اعلام می‌دارم.
وی با تشکر از زحمات شورای اسلامی شهر قائمشهر اذعان داشت: شورای اسلامی قائمشهر شریک این باشگاه محسوب می‌شود.
سعادتمند با اشاره به 20 هزار تماشاگر تیم نساجی قائمشهر اظهار داشت: با فراهم کردن بستر و فضای مناسب برای درآمدزایی بیشتر از سوی مسئولان، فضا را برای خودکفایی باشگاه مهیا می‌کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول