اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال دانش فریدونکنار:

فریدونکنار به مرحله نیمه‌نهایی فوتبال نوجوانان کشور صعود می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان دانش فریدونکنار گفت: صعود فریدونکنار به مرحله نیمه‌نهایی فوتبال نوجوانان کشور دور از دسترس نیست.

فریدونکنار به مرحله نیمه‌نهایی فوتبال نوجوانان کشور صعود می‌کند
سید کریم محمدی در حاشیه برگزاری تمرینات تیم فوتبال نوجوانان دانش فریدونکنار در استادیوم شهید کریم آزادی این شهرستان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تیم ما نقاط ضعفی دارد که همه مجموعه در پی برطرف کردن آنها هستیم.
محمدی تصریح کرد: سرپرستی تیم به‌عهده مرتضی قدیمی است که تیم را مدیریت می کند و علیرضا محسنی، محمدعلی علی‌نیا و سعید اسفندیار نیز در تمرینات و آنالیز بازی‌ها کمک حال تیم هستند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان دانش فریدونکنار ادامه داد: دروازه‌بانان تیم هم زیر نظر مرتضی باقرزاده و سیدجلال حسینی تمرین می‌کنند و برنامه‌ریزی تغذیه و پزشکی تیم را علیزاده عهده‌دار است.
وی با بیان اینکه از غلام عابدیان و حسن هدایتی در بعد فنی مشاوره می‌گیریم، گفت: از این گروه یک تیم به مرحله نیمه نهایی کشور صعود می‌کند که برنامه و هدف ما همین است.
این سرمربی فوتبال افزود: دعوت بازیکنان نخبه به تیم ملی نوجوانان و باشگاه‌های تراز اول کشور هم از دیگر اهداف ما محسوب می‌شود که در سال جاری محمد غلامی از این تیم به باشگاه بزرگ فولاد خوزستان و تیم ملی نوجوانان پیوست.
محمدی درباره میزان مشارکت مسئولان شهری با این تیم بیان داشت: اول از همه باید از همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان فریدونکنار تشکر کرد که همیشه کمک حال تیم ما بودند.
وی با تشکر از شهرداری و شورای اسلامی شهرستان گفت: این مسئولان کمک قابل توجهی در فصل گذشته به ارزش 90 میلیون ریال و در فصل جاری نیز 50 میلیون ریال به این تیم داشته‌اند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان دانش فریدونکنار خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که به‌ عنوان اولین تیم از شهرستان فریدونکنار در لیگ برتر کشور حضور داریم.
محمدی در پایان اذعان داشت: با این بضاعت کار تا اینجا نتیجه خوبی گرفته‌ایم که امیدواریم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول