اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان:

حلقه‌های صالحین اثرات تربیتی فوق‌العاده‌ای دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت را به دانشگاه‌های انسان‌ساز تبدیل می‌کنند.

حلقه‌های صالحین اثرات تربیتی فوق‌العاده‌ای دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، عبدالرضا آزادی ظهر امروز در همایش سرگروه‌های شجره طیبه صالحین شهرستان رزن با اشاره به اهمیت اثر تربیتی حلقه‌های صالحین اظهار داشت: حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت را به دانشگاه‌های انسان‌ساز تبدیل می‌کنند.
وی با بیان اینکه امروز نظام تربیتی در حلقه‌های صالحین در دستان با کفایت مربیان حلقه‌ها است، ادامه داد: اگر دشمنان نظام با تهاجم فرهنگی رفتار جوانان را تغییر می‌دهند مربیان نیز باید در سایه تعالیم فقها و آیات الهی در مقابل دشمنان نظام و برنامه‌های آنها ایستادگی کنند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: بعد از انقلاب وقتی استکبار مشاهده کرد که با جنگ نظامی بر ایران نمی‌تواند غلبه کند با تهاجم گسترده فرهنگی درصدد برآمد تا جوانان را از درون پوچ کند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 18 هزار شبکه ماهواره‌ای و تلویزیونی علیه ایران تبلیغ می‌کنند تا اسلام‌هراسی، مصرف‌گرایی، سبک زندگی غربی، سست کردن بنیان‌های خانواده و هنجارشکنی را در ایران ترویج دهند.
آزادی گفت: آن چه در هشت سال دفاع مقدس فتوحات رزمندگان اسلام را رقم زد استفاده از تجهیزات نظامی نبود بلکه نیروی ایمان بود که امروز ما هم در مقابل تهاجم دشمن باید با تکیه بر نیروی ایمان به مقابله با آن برویم.
در پایان این مراسم از مربیان نمونه حلقه‌های صالحین شهرستان رزن تجلیل شد.
در حلقه‌های صالحین شهرستان رزن 5 هزار و 254 نفر فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول