اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم سال 91 صورت می‌گیرد

برگزاری کنگره بین‌المللی سلمان فارسی در فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس از برگزاری پیش همایش کنگره بین‌المللی سلمان فارسی در اردیبهشت 91 خبر داد و اظهار امیدواری کرد این کنگره در نیمه دوم سال آینده در فارس برگزار شود.

برگزاری کنگره بین‌المللی سلمان فارسی در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی سلمان فارسی به منظور تدوین برنامه‌های اجرایی و تسریع در روند برگزاری این همایش با حضور مدیران مربوطه در استان فارس و مسئولان محلی شهرستان کازرون، تشکیل جلسه داد.
در این جلسه استاندار فارس پس از بررسی برنامه‌ها و تدابیر اتخاذ شده در برگزاری کنگره سلمان فارسی، خواستار تلاش جمعی مدیران این استان برای برگزاری سریع‌تر این همایش عظیم بین‌المللی شد.
حسین صادق عابدین به تجربه موفق برگزاری کنگره تجلیل از میرزا احمد نی ریزی در شهرستان نی ریز اشاره کرد و افزود: باید از تجربه قابل قبول در برگزاری این همایش ملی بهره جسته و همایش بزرگداشت سلمان فارسی را با بهترین کیفیت و در خور شأن این شخصیت برجسته تاریخ اسلام و ایران برگزار کنیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با ارج نهادن به تلاش‌هایی که در سراسر کشور برای بالا بردن سطح کیفی این همایش صورت گرفته است، ابراز داشت: اراده قابل توجهی در مجموعه مدیریتی استان فارس برای برگزاری این کنگره بین‌المللی وجود دارد و امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد به بار نشستن این تلاش‌ها باشیم.
صادق عابدین از چاپ کتاب و پوستر، برگزاری شب شعر و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به عنوان برنامه‌های جانبی این کنگره بین‌المللی یاد کرد.
استاندار فارس همچنین از برگزاری پیش همایش کنگره بین‌المللی سلمان فارسی در اردیبهشت 91 خبر داد و اظهار امیدواری کرد کنگره بین‌المللی سلمان فارسی در نیمه دوم سال 91 برگزار شود.
طبق مستندات تاریخی، زادگاه سلمان فارسی در شهرستان کازرون، واقع در استان فارس بوده است.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول