اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فراز قم:

سنگربان فراز مقابل بنیاد مسکن فارس ستاره میدان بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال فراز قم عملکرد سنگربان تیمش را در دیدار خانگی مقابل بنیاد مسکن فارس ستود و وی را ستاره این دیدار عنوان کرد.

سنگربان فراز مقابل بنیاد مسکن فارس ستاره میدان بود
ابوالفضل ثانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیروزی تیمش در دیدار حساس هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتسال بنیاد مسکن فارس در سالن شهید حیدریان قم تصریح کرد: ما در این دیدار کار آسانی برای کسب پیروزی و سه امتیاز مقابل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر نداشتیم و این موفقیت را مرهون تلاش بازیکنان توانمند تیم فراز می‌دانم.
وی ادامه داد: تمام بازیکنان ما در هر مقطعی از زمان‌های بازی که در ترکیب تیم قرار گرفتند، با تلاش و سعی فراوان کوشیدند تا در راه کسب پیروزی و سه امتیاز دیدار خانگی با تیم فوتسال بنیاد مسکن فارس سهیم باشند که به همین خاطر از آنها تشکر می‌کنم چرا که توانمندی فوتسال قم را به نمایش گذاشتند.
سرمربی تیم فوتسال فراز قم اضافه کرد: در این دیدار به همان شیوه‌ای بازی کردیم که بر اساس شناخت از تیم فوتسال بنیاد مسکن فارس در تمرینات مرور کرده بودیم، ما از تمام نقاط ضعف و قوت تیم حریف شناخت داشتیم چون فیلم بازی‌های قبل آنها را دیده بودیم و می‌دانستیم در زمین مسابقه به دنبال چه اهدافی هستیم که خوشبختانه به نتیجه رسیدیم.
وی تصریح کرد: مسعود ایازی سنگربان تیم ما در این دیدار یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت و به نظر من با توجه به درخششی که داشت و بارها مقابل حملات و توپ‌های خطرناک حریف ایستاد، ستاره تیم فوتسال فراز قم در دیدار با بنیاد مسکن فارس بود.
ثانی تاکید کرد: من از تمام فوتسال دوستان می‌خواهم حتما سابقه تیم فوتسال بنیاد مسکن فارس را در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مرور کنند، آنها تیمی با سابقه در این رقابت‌ها به شمار می‌روند و بارها تا مرحله پلی آف و آستانه صعود به لیگ برتر فوتسال نیز پیش رفته‌اند که بنا به دلایل مختلف راهی لیگ برتر نشده‌اند و همواره حریفی قدر و قابل احترام بوده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: ما روند بسیار خوبی را از آغاز نیم فصل دوم مرحله گروهی دیدارهای این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در پیش گرفته‌ایم و خوشبختانه کسب شش امتیاز از دو مسابقه اخیر موجب شده است تا موقعیت خوبی هم در جدول رده‌بندی به دست بیاوریم.
سرمربی تیم فوتسال فراز قم بیان کرد: اکنون تیم 13 امتیازی جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ هستیم و فاصله امتیازات ما با توجه به قرار گرفتن در مکان چهارم جدول رده‌بندی با تیم‌های بالانشین گاز خوزستان، نفت امیدیه اهواز و بنیاد مسکن فارس بسیار اندک و قابل جبران است.
وی تصریح کرد: کافی است که بازیکنان جوان و شایسته تیم ما خود را باور کرده و بدانند که چقدر توانمند هستند، در آن صورت ما می‌توانیم با کسب نتایج بسیار خوب در دیدارهای آتی حتی جواز صعود به مرحله بعد را هم کسب کنیم.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول