اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در گفت‌وگو با فارس

کاشی: مقابل مس سرچشمه فوتبال منسجمی ارائه کردیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: مقابل تیم مس سرچشمه کرمان، فوتبال منسجمی را به نمایش گذاشتیم و مزد بازی برتر خود را گرفتیم.

کاشی: مقابل مس سرچشمه فوتبال منسجمی ارائه کردیم
مرتضی کاشی که در این دیدار در غیاب سهراب بختیاری‌زاده بازوبند کاپیتانی صبا را بر بازو بسته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه از حریف عقب افتادیم اما هرگز تمرکز خود را از دست ندادیم.

وی با بیان اینکه صبا فوتبالی قابل قبول را ارائه کرد تا به پیروزی دیگری در خانه دست یابد، اضافه کرد: ما به خوبی می‌دانستیم که مس سرچشمه با تمام وجود برای نباختن و رسیدن به سه امتیاز تلاش می‌کند اما آنها نقاط آسیب‌پذیر زیادی داشتند.

کاپیتان دوم تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: در بازی با مس سرچشمه کرمان به این دلیل نتیجه به سود ما رقم خورد که تمام آنچه که مربیان از بازیکنان خواسته بودند را به خوبی در زمین مسابقه به اجرا درآوردیم و از تمام هم‌تیمی‌هایم به سبب بازی بسیار خوبشان در این دیدار قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به ارائه تمام توانمندی‌های بازیکنان صبای قم در این مسابقه، بیان داشت: بازی هماهنگ و میل بسیار زیاد به کسب پیروزی رمز موفقیت تیم صبای قم در بازی‌های این فصل بوده که منجر به کسب 41 امتیاز تا این هفته شده است.

کاپیتان دوم تیم فوتبال صبای قم افزود: در این مسابقه در به ثمر رساندن موقعیت‌های گلزنی با دقت و البته فرصت‌طلب‌تر از قبل نیز بودیم، زیرا بارها ‌توانستیم به موقعیت گل برسیم اما خیلی از فرصت‌ها را هم راحت از دست دادیم که قطعا می‌توانست منجر به پیروزی پر گل‌تر ما شود.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما برای کسب برتری در دیدار خانگی مقابل مس سرچشمه کرمان به خوبی خواسته‌های کادر فنی را اجرا کردند و با ارائه بازی قابل قبول خود، پیروزی دیگری را در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر رقم زدند.

کاشی افزود: در این مسابقه تمام بازیکنان ما از شرایط مناسبی برخوردار بودند، بازی در خانه برای ما ارزش و اهمیت زیادی داشت و تیم ما برای موفقیت در این بازی خانگی با وحدت و همدلی به خواسته‌های خود رسید.

مدافع تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: در شرایطی که صبای قم در هفته‌های اخیر از موقعیت بسیار مناسبی از نظر رده‌بندی در لیگ برتر برخوردار است، همچنان این روحیه و انگیزه در تیم به قوت خود باقی است که بتوانیم روند موفقیت‌های خود را در دیدارهای آتی نیز تداوم ببخشیم.

 یازدهمین پیروزی صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر یک و مقابل مس سرچشمه کرمان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر رقم خورد تا شاگردان عبدالله ویس با کسب 41 امتیاز در مکان چهارم جدول جایگاه خود را تثبیت کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول