اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان تجارت زنجان خبر داد

حمل 700 تن میوه آخر سال به زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از حمل 700 تن میوه آخر سال به استان زنجان خبر داد.

حمل 700 تن میوه آخر سال به زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید صدری شامگاه چهارشنبه در کار گروه اقتصادی استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر 93 انبار در استان زنجان شناسایی شده و مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به مشخص شدن نوع انبارهای فعال در استان یادآور شد: مالکیت حقیقی و حقوقی بودن و ظرفیت آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه کالاها و اقلام مورد نیاز مردم در انبارها به صورت مستمر توسط مسئولان سازمان صنعت کنترل می‌شود، افزود: با آمار به دست آمده کسری کالا در انبارهای استان وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری سه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان زنجان در روزهای پایانی سال جاری یادآور شد: مقرر شده بود یک نمایشگاه نیز از طرف اداره کل شیلات برگزار شود، که با گزارش ارائه شده به علت آماده نشدن غرفه‌ها مسئولان شیلات در نظر دارند که این نمایشگاه را برگزار نکنند.

صدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهیه میوه شب عید و آخر سال استان زنجان اضافه کرد: در حال حاضر 700 تن از میوه مورد نیاز به استان حمل شده و در سردخانه‌ها و انبارهای استان ذخیره سازی شده است.

همچنین در ادامه این جلسه مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با اشاره به برخی از اقدامات این اداره کل در راستای سهولت دسترسی شهروندان زنجانی به بلیط‌های نوروزی گفت: طرح پیش فروش بلیط‌های نوروزی از 23 بهمن سال جاری آغاز شده است.

علی رحمتی اظهار داشت: از اول اسفند ماه سال جاری پیش فروش بلیط‌های نوروزی در پایانه‌های مسافری فعال در استان زنجان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به نظارت و بازرسی پایانه‌های فروش بلیط در سطح استان اضافه کرد: مسئولان ذیربط در اداره کل حمل و نقل نظارت کامل بر فروش بلیط‌ها و قیمت ارائه آنها دارند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان تصریح کرد: هر سال در ایام تعطیلات نوروزی 20 روز قیمت بلیط‌ها افزای پیدا کرده و پس از این مدت به قیمت قبلی خود باز می‌گردد.

وی اظهار داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته افزایش قیمت بلیط‌ها از 25 اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

علی رحمتی تاکید کرد: پس از پایان مدت تعیین شده برای افزایش قیمت بلیط‌ها پایانه‌ها موظف هستند، بلیط را به قیمت قبلی عرضه کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول