اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نخبگان سعودی شرکت‌کننده در "الجنادریه": مبارزه با فساد را از مقامات بالا شروع کنید

خبرگزاری فارس: نخبگان سعودی شرکت‌کننده در جشنواره الجنادریه از رئیس کمیته مبازره با فساد عربستان خواستند مبارزه با فساد در این کشور را از مقامات بالا آغاز کند.

نخبگان سعودی شرکت‌کننده در "الجنادریه": مبارزه با فساد را از مقامات بالا شروع کنید

به گزارش فارس به نقل از روزنامه سعودی الریاض، از جمله نکات قابل توجه در جشنواره امسال الجنادریه اعتراض بسیاری از نخبگان عربستانی حاضر در این جشنواره به فساد حاکم بر عربستان بود.

به همین دلیل شماری از این نخبگان عربستانی شخصا به حضور "محمد الشریف"، رئیس کمیته مبارزه عربستان رفتند تا انتقادات خود را به فساد حاکم بر عربستان و نحوه مبارزه با آن را رو در رو به گوش او برسانند.

شاهدان عینی تاکید می‌‌کنند، این اولین باریست که چنین انتقادات گزنده‌ای از میزان فساد حاکم بر عربستان و با این شدت و وسعت از یکی از دستگاه‌های حکومتی مسئول انجام می‌شود.

معترضین و منتقدین به سیاست‌های رژیم سعودی در مبارزه با فساد از رئیس کمتیه مبارزه با فساد عربستان درخواست کردند، مبارزه با فساد در عربستان را هرم بالای جامعه و از مقامات سعودی آغاز کند. 

این در حالی است که "عبد العزیز الدخیل"، وزیر سابق دارایی عربستان نیز در سخنانی به شدت از عملکرد کمیته مبارزه با فساد عربستان انتقاد کرد و گفت که اهداف کمیته مبارزه با فساد تاکنون به صورت شفاف و آشکار مشخص نشده و نمی‌دانیم این کمیته تاکنون در این‌باره چه اقداماتی به عمل آورده است.

وزیر سابق دارایی عربستان در سخنان خود افزود: اهداف و قوانینی که این کمیته مشخص شده‌اند،‌ مربوط به 12 سال گذشته است و تاکنون هیچ تجدید نظری در آنها صورت نگرفته است، به همین دلیل عجیب نیست اگر عملکرد این کمیته با موفقیت همراه نبوده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول