اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:

نگران نتایج مس کرمان و سرچشمه هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اداره کل ورزش استان در قبال نتایج تیم‌های مس کرمان و سرچشمه نگران است، اما شرکت ملی مس ایران و مسئولان این دو تیم در مورد نتایج دو تیم پاسخ‌گو هستند.

نگران نتایج مس کرمان و سرچشمه هستیم

محمد فولادی‌ماهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برخی سخنان مطرح شده از سوی سرمربی تیم هندبال شهرداری زرند، اظهار داشت: برای اداره کل ورزش استان کرمان موفقیت دو تیم هندبال شهرداری و صنعت مس یکسان است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی تیم‌های ورزشی استان در مسابقات مختلف موفق ظاهر شوند، سربلندی و افتخار آن برای مردم و مسئولان استان است.

فولادی با اشاره به برخی تغییرات صورت گرفته در هیئت هندبال استان کرمان گفت: به صراحت عنوان می‌کنم، شخص دبیر هیئت هندبال یکی از عوامل اصلی ضعف رشته هندبال در استان کرمان است.

وی خاطر‌نشان کرد: جایگاه و نقش یک دبیر هیئت تیم‌داری در سطح لیگ برتر است، زیرا دبیر هیئت‌ هندبال وظیفه اصلی خود را فراموش کرده و به تیم‌داری پرداخته است، از منظر قانونی یک دبیر هیئت نمی‌تواند هم زمان دبیر و سرمربی تیم باشد.

فولادی تصریح کرد: یکی از دلایل اُفت هندبال استان در رده‌های پایه غفلت و فراموشی دبیر هیئت در قبال مسئولیتش است، زیرا تمام حواشی وی معطوف به تیم شهرداری شده است.

فولادی بیان داشت: این وضعیت در شهرستان‌ها نیز وجود دارد به شکلی که استعدادها و رده‌های سنی هندبال به کلی در استان به فراموشی سپرده شده‌اند.

وی اذعان داشت: انتقاد‌پذیر و در مورد برخی نقاط ضعف پاسخ‌گو هستم، اما اداره کل ورزش و جوانان با کسی غرض‌ورزی ندارد.

فولادی در مورد نتایج ضعیف تیم والیبال کرمان و سقوط این تیم به لیگ دسته اول گفت: اگر مسئولیت هدایت‌ و مدیریت این تیم از ابتدا بر عهده شرکت میدکو بود، این تیم این وضعیت را نداشت.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اداره کل ورزش استان در قبال نتایج تیم‌های مس کرمان و سرچشمه نگران است، اما شرکت ملی مس ایران و مسئولان این دو تیم در مورد نتایج دو تیم پاسخ‌گو هستند.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش استان کرمان برای تیم‌داری بودجه لازم را در اختیار ندارد که بخواهد با آن تیم را روانه مسابقات لیگ برتر کشور کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول