اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

14 تا 20 اسفند

مسابقات فوتبال امیدهای کشور در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان قم از انتخاب قم به عنوان میزبان رقابت‌های مقدماتی فوتبال قهرمانی امیدهای کشور خبر داد.

مسابقات فوتبال امیدهای کشور در قم برگزار می‌شود

محسن رمضان بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، شهر مقدس قم میزبان گروه چهارم از مرحله مقدماتی مسابقات منطقه‌ای قهرمانی کشور در رده سنی امیدها خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به زمان و مکان برگزاری این دوره از رقابت‌ها در شهر مقدس قم اضافه کرد: شش تیم حاضر در این مرحله از رقابت‌ها از روز 14 تا 20 اسفند ماه به میزبانی هیئت فوتبال استان قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رمضان بیگی تصریح کرد: هیئت فوتبال استان قم نیز یک نماینده در این مرحله از رقابت‌های فوتبال قهرمانی رده سنی امید کشور خواهد داشت و بدین ترتیب تیم فوتبال امیدهای آبادگران قم برای صعود به مرحله نهایی با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در ادامه به تیم‌های حاضر در گروه چهارم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور اشاره کرد و افزود: تیم‌های آبادگران قم به همراه تیم‌های فوتبال رده سنی امید سپاهان جام جم، استقلال نوین شهرکرد، شاهین ایلام، جنوب شوش دانیال و آزادی اهواز در گروه چهارم مقدماتی قرار دارند.

وی با بیان اینکه از این گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند، یادآور شد: تیم‌های حاضر در گروه‌های شش‌گانه فوتبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور، در مرحله مقدماتی در مناطق مختلف کشور به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رمضان بیگی خاطر نشان کرد: بدین ترتیب از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله بعد را به دست خواهند آورد که امیدواریم تیم امید آبادگران استان قم نیز یکی از تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد در پایان بازی‌های گروه چهارم مقدماتی لقب بگیرد.

وی در ادامه به رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌ها در استان قم اشاره کرد و بیان داشت: امسال طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و همچنین با تلاش و تکاپوی خستگی‌ناپذیر اعضای هیئت، مسابقات لیگ در سطح استان با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم به مسابقات لیگ رده سنی امید باشگاه‌های قم اشاره کرد و عنوان داشت: در رقابت‌های امسال لیگ رده سنی امید، چهار تیم انصار، افشین، ایرانجوان و اتحاد شادقلی قم رقابتی جدی برای کسب عنوان نخست داشتند که در نهایت تیم اتحاد شادقلی به مقام قهرمانی رسید.

وی یادآور شد: در جدول رده‌بندی نهایی لیگ رده سنی امید، تیم فوتبال امید اتحاد شادقلی با کسب هفت امتیاز در صدر ایستاد، تیم فوتبال امید ایرانجوان قم با کسب پنجم امتیاز نایب قهرمانی شد و تیم‌های فوتبال انصار و افشین با کسب سه و یک امتیاز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول