اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت قهرمانی احتمالی

جشن قهرمانی گیتی‌ پسند برگزار نمی‌شود

خبرگزاری فارس: در صورت قهرمانی احتمالی تیم فوتسال گیتی‌ پسند، مراسم جشن قهرمانی در زمان دیگری برگزار می‌شود.

جشن قهرمانی گیتی‌ پسند برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود و شهر اصفهان میزبان دو دیدار مهم و سرنوشت‌ساز است.

تیم گیتی‌ پسند که با امتیاز مساوی و تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد، در سالن مخابرات اصفهان میزبان تیم پیروزی تهران است.

گیتی ‌پسند برای قهرمانی دو راه پیش رو دارد، یعنی یا با نتیجه پر گلی تیم پیروزی را شکست داده و تفاضل گلش را بهتر از تیم منصوری کند یا امیدوار باشد که تیم ماهان از منصوری نتیجه بگیرد.

با وجود اینکه احتمال قهرمانی گیتی پسند به طور مساوی با تیم منصوری وجود دارد اما برنامه‌ای برای برگزاری جشن قهرمانی پیش‌بینی نشده است.

سرپرست تیم فوتسال گیتی‌‌ پسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این خبر گفت: به دلیل اینکه ممکن است یک درصد نیز احتمال قهرمان نشدن گیتی ‌پسند وجود داشته باشد، بعد از اتمام بازی برنامه‌ای برای جشن قهرمانی تدارک ندیده‌ایم.

حسین عراقی‌زاده افزود: به امید خدا اگر تیم ما قهرمان لیگ شود، جشن مفصلی برگزار کرده و از اصحاب رسانه نیز که نقش تأثیرگذاری در موفقیت این تیم داشتند، تقدیر می‌کنیم.

به گزارش فارس، تمامی دیدارهای این هفته به طور هم‌زمان ساعت 19 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ط4000/خ۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول