اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی اراک

اردوی آمادگی تیم ملی هندبال آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان مرکزی از برگزاری دومین اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور به میزبانی اراک خبر داد.

اردوی آمادگی تیم ملی هندبال آغاز شد

پرویز رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این اردو از روز گذشته و با حضور 40 ورزشکار نوجوان از استان‌های گیلان، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، قم، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، قزوین، البرز، کرمان، خراسان رضوی، بوشهر، فارس، مازندران به میزبانی اراک آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این اردو به مدت یک هفته به تمرینات آماده‌سازی می‌پردازند تصریح کرد: در این اردو 25 نفر از برترین‌ها به مرحله سوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی که فروردین ماه سال آینده در تهران برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

رئیس هیئت هندبال استان مرکزی با اشاره به دعوت ورزشکاران شایسته استان به این اردو گفت: سه بازیکن و یک مربی از استان مرکزی سایر هندبالیست‌های دعوت شده به تیم ملی را همراهی می‌کنند.

رضایی خاطر نشان کرد: اردوی تیم هندبال نوجوانان ایران به منظور آمادگی ورزشکاران برای حضور در مسابقات آسیایی سال 91 تشکیل می‌شود که محسن طاهری سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور کار هدایت این اردو را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول