اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز:

راهیابی تراکتورسازی به جام آسیا کوچک‌ترین پاسخ به عشق هواداران این تیم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: راهیابی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به جام باشگاه‌های آسیا کوچک‌ترین پاسخ به عشق و شور جوانان به این تیم است.

راهیابی تراکتورسازی به جام آسیا کوچک‌ترین پاسخ به عشق هواداران این تیم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رحمانی یکشنبه شب در جمع بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز قبل از دیدار با تیم سپاهان، با بیان اینکه برد تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل تیم سپاهان عیدی بزرگی به ملت آذربایجان در آستانه سال نو خواهد بود، اظهار کرد: این بازی به خاطر حساسیت‌هایی که دارد برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و امیدواریم با برد این تیم پاسخ محبت هواداران داده شود.

وی با بیان اینکه راهیابی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به جام باشگاه‌های آسیا کوچک‌ترین پاسخ به عشق و شور جوانان به این تیم است، افزود: باید فدراسیون و کمیته داوران تدبیر کنند تا داوری بازی این دو تیم مانند مصاف دو تیم تراکتور و استقلال دستخوش حوادث و اشتباهات فاحش داوری نشود.

رحمانی افزود: وجود بازیکنان خوب، کادر فنی قوی و هواداران با تعصب از جمله ظرفیت‌هایی است که هر تیم برای موفقیت به آنها نیاز دارد و خوشبختانه تیم تراکتور از چنین ظرفیتی در فصل جاری برخوردار  است.

وی ادامه داد: پشتیبانی از تیم‌های ورزشی استان به خصوص تراکتورسازی وظیفه‌ای است که بر عهده مسئولان استانی و کشوری گذاشته شده و باید بتوانیم برای جلب رضایت هواداران این تیم، بیشترین حمایت‌ها را نسبت به باشگاه به عمل آوریم.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد: هرچند تاکنون در مقاطع حساس توانسته‌ایم کمک‌هایی را برای پیشبرد روند رو به رشد تراکتورسازی انجام دهیم ولی هنوز دین خود را به صورت کامل نسبت به این تیم ادا نکرده‌ایم.

رحمانی تصریح کرد: به عنوان یک آذربایجانی، همواره هوادار متعصبی برای تیم تراکتور بوده‌ام و سعی خواهم کرد همیشه با جلب حمایت‌های مادی و معنوی برای ارتقای سطح تیم تلاش کنم.

وی هدف از حضور در این تمرین را قبل از بازی حساس مقابل سپاهان اصفهان، خدا قوت گفتن به بازیکنان و کادر فنی تیم عنوان و اضافه کرد: وجود مربی متخصص بر سر تیم بزرگ تراکتورسازی مایه خرسندی و سربلندی برای همه هواداران این باشگاه بزرگ کشور بوده و امیدواریم با تلاش‌های او و همت بازیکنان بتوانیم این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا و عرصه‌های بین‌المللی ببینیم.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم تراکتورسازی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آمادگی بازیکنان و تیم، از حضور نماینده مردمی، قدردانی کرده و این حضور را عامل روحیه‌دهی به بازیکنان و کادر فنی اعلام کرد.

وی به بازیکنان گفت: رضا رحمانی نه تنها به عنوان یک نماینده و شخصیت سیاسی، بلکه به خاطر شخصیت اجتماعی و منش جوانمردانه مورد احترام و تقدیر است و تلاش‌های ایشان برای ارتقای وضعیت باشگاه، موجب جلب حمایت وزارتخانه‌ها و تزریق 20 میلیارد ریال اعتبار به تیم شده است.

قلعه‌نویی اضافه کرد: حمایت‌های این نماینده تبریز در مقاطع حساس موجب رشد تیم شده و ما را از مضیقه خارج کرده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول