اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی خبر داد

راه‌اندازی پروازهای تفریحی در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: پروازهای تفریحی نوروز امسال در ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی پروازهای تفریحی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کاظم غنی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه‌اندازی این پروازها به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری استان بوده و در ایام تعطیلات نوروز توسط آموزشگاه هوایی آریا سبکبال برگزار می‌شود.

وی تعرفه ارائه خدمات پروازی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تعرفه ارائه خدمات پروازی برای 15 دقیقه، مبلغ 600 هزار ریال و برای 30 دقیقه یک میلیون ریال است که در صورت انجام پرواز بیش از 30 دقیقه، به ازای هر ساعت یک میلیون و 800 هزار ریال محاسبه می‌شود.

غنی‌زاده اجرای طرح تورهای گردشگری شهری را مورد اشاره قرار داد و گفت: اتوبوس‌های مورد نظر توسط سازمان میراث فرهنگی آماده‌سازی و نقشه‌های گردشگری به تعداد مورد نیاز در آن‌ها تعبیه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: برنامه حرکت اتوبوس‌ها در بنرهایی در سطح شهر، هتل‌ها و برنامه‌های صدا و سیمای استان اعلام می‌شود تا اقدامات لازم برای جابجایی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی انجام دهند.

وی از آمادگی نمازخانه‌ها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان خبر داد و بیان کرد: پنج نمازخانه شبانه‌روزی در راستای رفاه حال مسافران نوروزی در آذربایجان غربی آماده می‌شود.

غنی‌زاده اضافه کرد: این نمازخانه‌ها با همکاری و هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل پایانه‌های استان، شهرداری‌ها و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای استفاده مسافران نوروزی آماده است و رستوران‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی نیز آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را دارند.

مدیر کل گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: شماره تلفن‌های 2250313 و 2250247-0441 آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات شهروندان و مسافران نوروزی در چگونگی ارائه خدمات است.

انتهای پیام/ش20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول