اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد فارس تأکید کرد

توجه باشگاه‌های ورزشی به کتاب و کتابخوانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: باشگاه‌های ورزشی به کتاب و کتابخوانی توجه ویژه کنند.

توجه باشگاه‌های ورزشی به کتاب و کتابخوانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، محمود عالیشوندی در حاشیه دیدار با اعضا و بازیکنان تیم استقلال تهران در شیراز اظهار داشت: در کشور ما ورزش و مسؤلیت اخلاقی همزاد و همراه است و همیشه ورزشکاران فرهنگ‌سازان جامعه نیز بوده‌اند.

وی گفت: باشگاه‌های ورزشی نیز مرکزی برای اشاعه فرهنگ است چراکه شامل و حتی بیان کننده فرهنگ‌های همگانی است که به پیشرفت همبستگی اجتماعی کمک می‌کند و جوانان، کسانی که ما آنان را به عنوان طلایه‌دار زندگی فرهنگی می‌شناسیم آن را درک می‌کنند.

عالیشوندی اضافه کرد: در صورتی که تمام باشگاه‌های ورزشی به کتابخانه مجهز شوند و مطالعه در بین اعضای آن‌ها گسترش  یابد به خوبی فرهنگ‌های مثبت و بومی در جامعه و در بین جوانان شروع به شکل‌گیری می‌کند.

وی همچنین با بیان اینکه آمادگی اهدای کتاب به کتابخانه‌های باشگاه‌های ورزشی فارس از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان وجود دار تصریح کرد: در صورتی که باشگاه‌های ورزشی به کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته باشند، می‌توانند گستره وسیعی از جامعه را به این سمت هدایت کنند.

در این مراسم محمود عالیشوندی با اهدای کتاب‌های نفیس به بازیکنان باشگاه استقلال تهران از آنها خواست در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی یاری‌گر این اداره کل باشند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول