اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

تخصیص 9 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت خیابان‌های شهر زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار زنجان گفت: شهرداری زنجان 9 میلیارد تومان بودجه برای آسفالت خیابان‌های شهر زنجان در سال آینده هزینه می‌کند.

تخصیص 9 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت خیابان‌های شهر زنجان

اصغر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دلیل بسیاری از مشکلات به وجود آمده در آسفالت خیابان‌های شهر زنجان را کنده‌کاری‌های متعدد، در طول یک فصل توسط شرکت‌های خدماتی اعلام کرد و اظهار کرد: در برخی موارد شاهد ترکیدگی چندین باره یک خط لوله در طول یک فصل هستیم که بدون اصلاحات اساسی اقدام به پرکردن حفاری انجام شده می‌کنند.

وی افزود: با وجود نظارت‌ها و تذکرهای داده شده شرکت‌های خدمات رسان بدون رعایت استانداردها اقدام به حفاری کرده و سپس اقدام به پر کردن مسیر حفاری بدون رعایت استاندارد‌های لازم می‌کنند.

معاون عمرانی شهردار زنجان تصریح کرد: شهرداری به عنوان متولی امور شهری منکر مسئولیت‌های خود در این باره نیست، ولی سایر ارگان‌ها هم باید متوجه مسئولیت‌های خود باشند.

وی با اذعان به پر کردن چاله‌های به وجود آمده در سطح خیابان‌های شهر زنجان با خاک افزود: دلیل این کار مناسب نبودن فصل برای انجام تعمیرات اساسی آسفالت خیابان‌ها است.

عزیزی با اشاره به اینکه پر کردن موقت چاله‌های به وجود آمده در سطح خیابان‌ها برای جلوگیری از آسیب دیدن شهروندان انجام می‌شود، تاکید کرد: با مناسب شدن دمای شهر زنجان تعمیرات اساسی در سطح خیابان‌ها انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت نامناسب خیابان‌ها به ویژه مناطق به اصطلاح پایین شهر گفت: آسفالت اغلب خیابان‌های شهر زنجان آسیب دیده است و این آسیب دیدگی مربوط به منطقه خاصی نیست.

معاون عمرانی شهردار زنجان با اشاره به آغاز کار اکیپ‌های لکه‌گیری آسفالت‌ خیابان‌های شهر زنجان تاکید کرد: وضعیت جوی بر فعالیت این اکیپ‌ها تاثیر مستقیم می‌گذارد که در این روزها و به دنبال بارش‌ها فعالیت آنها تعطیل شده است.

وی از اختصاص بیش از 9 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت خیابان‌های شهر زنجان در سال آینده خبر داد و گفت: موفقیت انجام برنامه‌های شهرداری برای آسفالت خیابان‌ها منوط به همکاری سایر ارگان‌ها از جمله شرکت‌های خدمات رسان در عدم انجام حفاری است.

عزیزی اضافه کرد: کارگران شهرداری به ویژه اکیپ‌های آسفالت فقط روز اول نوروز تعطیل خواهند بود و در سایر ایام باید نسبت به لکه‌گیری و روکش خیابان‌ها شهر اقدام ‌کنند.

شایان ذکر است، وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر زنجان این روزها به شدت نامناسب است به طوری که رانندگان برای عدم فرو رفتن در چاله‌های عمیق خیابان‌ها  به صورت مارپیچ رانندگی می‌کنند.

این وضعیت نامناسب علاوه بر وارد کردن خسار‌ت‌های فراوان مالی به خودروهای شهروندان موجب سائیدگی روح و روان آنها نیز می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول