اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌وگو با فارس:

12 تیم در فوتبال جام نوروز قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم از برگزاری مسابقات فوتبال روستایی و عشایری جام نوروز در قم خبر داد.

12 تیم در فوتبال جام نوروز قم رقابت می‌کنند

سید مهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: برگزاری رقابت‌های فوتبال جام نوروز در بین تیم‌های روستایی و عشایری در شهر سلفچگان از سابقه زیادی برخوردار است و هر سال این مسابقات با کیفیت بالاتر و با شرکت تیم‌های بیشتری به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات از امروز آغاز می‌شود اضافه کرد: امسال نیز این رقابت‌ها با توجه به حضور تیم‌های قوی و مدعی از نقاط مختلف استان، حال و هوای ویژه‌ای دارد و حتی نسبت به سال‌های گذشته با تعداد تیم‌های بیشتر و کیفیتی بسیار مناسب برگزار می‌شود تا در روزهای پایانی تعطیلات تیم‌های برتر خود را بشناسد.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم اضافه کرد: در این مسابقات 12 تیم حضور دارند که در سه گروه چهار تیمی دیدارهای خود در مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند تا چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد شناخته شود.

غیاثی با اشاره به نحوه برگزاری این رقابت‌ها ابراز داشت: این دوره از مسابقات در گروه‌های سه گانه به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان از هر گروه یک تیم برتر صعود می‌کنند تا به همراه بهترین تیم دوم گروه‌های سه‌گانه، چهره چهار تیم حاضر در نیمه نهایی مشخص شود.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم عنوان کرد: دیدارهای مرحله نیمه نهایی نیز بعد از انجام آیین قرعه کشی، به صورت ضربدری برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های برنده راهی دیدار مسابقه پایانی این جام می‌شود و تیم‌های بازنده به بازی رده‌بندی خواهند رفت.

غیاثی با اشاره به تاثیر برگزاری این مسابقات در شناخت استعدادهای فوتبال روستایی و عشایری تصریح کرد: هم در فوتبال و هم در فوتسال ورزشکاران بسیار خوبی داریم که همه ساله با ترکیبی از بهترین‌های آنها تیم‌های منتخب هیئت روستایی و عشایری قم در مسابقات فوتبال لیگ و قهرمانی کشور روستایی و عشایری شرکت می‌کنند.

غیاثی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها امسال نهمین دوره خود را تجربه کرد یادآور شد: این رقابت‌ها نقش مهمی در شناخت استعدادهای فوتبال روستایی و عشایری استان قم دارد و جذابیت ویژه آن، برگزاری مسابقات در زمین خاکی است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه ورزش در مناطق روستایی و عشایرنشین استان قم تصریح کرد: در طول سال گذشته تلاش‌های زیادی برای رشد و توسعه ورزش روستایی در شهرها و بخش‌های تابعه استان قم انجام پذیرفت و خوشبختانه ورزش روستایی در تمام بخش‌های استان قم رشد مثبت و موفقی را احساس کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم تاکید کرد: در سال جدید نیز متناسب با نام‌گذاری آن توسط رهبر معظم انقلاب، برنامه‌ها و اقدامات مهمی برای پیشرفت بیش از پیش ورزش روستایی در استان قم در نظر داریم که در بخش‌های سلفچگان، خلجستان، مرکزی، جعفرآباد و کهک به اجرا در خواهند آمد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول