اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی در لیگ فوتبال امید باشگاه‌های قم

اتحاد شادقلی راهی لیگ فوتبال امید‌های کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه اتحاد شادقلی قم گفت: تیم امید اتحاد شادقلی با توجه به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتبال امید باشگاه‌های قم به عنوان نماینده استان در مسابقات امسال امیدهای کشور شرکت می‌کند.

اتحاد شادقلی راهی لیگ فوتبال امید‌های کشور شد

حسین قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دیدارهای این فصل لیگ فوتبال رده‌ سنی امید باشگاه‌های استان قم با هدف شناخت تیم برتر به منظور اعزام نماینده‌ای از فوتبال امیدهای قم به رقابت‌های لیگ امید باشگاه‌های کشور برگزار شد و تیم اتحادشادقلی را به عنوان قهرمان معرفی کرد.

وی افزود: امسال رقابت‌های لیگ فوتبال امید باشگاه‌های قم همانند رقابت‌های لیگ سایر رده‌های سنی اعم از بزرگسالان، نوجوانان و جوانان از سطح بسیار خوبی به لحاظ فنی برخوردار بود و در نهایت تیم اتحادشادقلی را به عنوان قهرمان معرفی کرد.

مدیر باشگاه اتحادشادقلی قم افزود: اتحادشادقلی ترکیبی از بازیکنان آینده‌دار و جوان فوتبال در منطقه محروم نیروگاه قم است که بدون ادعا و با کمترین بضاعت در مقایسه با سایر تیم‌ها در لیگ فوتبال امید باشگاه‌های قم به مقام نخست و عنوان قهرمانی نائل شد.

وی اضافه کرد: فوتبالیست‌های امید اتحادشادقلی در راه کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ امید‌های فوتبال باشگاه‌های استان قم موفق به شکست تمام حریفان خود شدند و با کسب بیشترین امتیاز بالاتر از دیگر مدعیان در جایگاه نخست جدول رده‌بندی ایستادند.

قاسمی ابراز داشت: امید‌های اتحادشادقلی در رقابت‌های این فصل لیگ فوتبال امید باشگاه‌های قم سه پیروزی و یک تساوی کسب کرده و با کسب 10 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفتند تا بدین ترتیب فاتح پیکارهای امسال فوتبال باشگاه‌های رده سنی امید قم باشند.

وی خاطر نشان کرد: تیم ما در بازی‌های خود در این رقابت‌ها ابتدا با نتیجه سه بر صفر از سد تیم فوتبال امید پیام قم گذشت، در دومین دیدار با همین نتیجه مقابل تیم فوتبال امید افشین صاحب برتری شد و در سومین دیدار نیز با پنج گل از سد تیم امید انصار عبور کرد.

مدیر باشگاه اتحادشادقلی قم اظهار داشت: همچنین تساوی در یکی دیگر از دیدارهای این فصل لیگ فوتبال امید باشگاه‌های قم با نتیجه یک بر یک برابر تیم فوتبال امید ایران‌جوان رقم خورد تا بدین ترتیب فوتبالیست‌های آینده‌دار تیم امید اتحادشادقلی قم بالاتر از دیگر رقبا با کسب 10 امتیاز، 11 گل زده و یک گل خورده قهرمان امیدهای قم شوند.

وی تصریح کرد: در رده‌بندی نهایی رقابت‌های امسال لیگ فوتبال امید باشگاه‌های استان قم، تیم امید اتحادشادقلی در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، امید‌های ایران‌جوان قم با کسب 9 امتیاز رده دوم جدول رده‌بندی را از آن خود کرده و نایب قهرمان شدند و تیم انصار در جایگاه سوم ایستاد.

تیم‌های برتر فوتبال باشگاه‌های قم در رده‌های سنی مختلف امسال به عنوان نماینده قم در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول